Uitslagen Dames Hoofdklasse A

• Danielle

De uitslagen van de laatste wedstrijden:

LHC - VTC 21-22

Havas - DSVD 28-31

VOC2 – ZAP 21-23

NEA – Olympia 21-22

Nieuw Heeten – Stevo 22-20

TVO – VVW 16-17

En.. verrassend voor jullie? Ik had er vier van de zes goed voorspeld. VVW heeft de winst trouwens nog wel zwaar moeten bevechten, lijkt wel. TVO is echt sterker geworden op het eind van het seizoen, als je de laatste uitslagen bekijkt.

Hoe ging de laatste wedstrijd? Die van ons was niet zo geweldig. Onze tegenstander was erg fysiek, voor mij op de verkeerde manier, nl flink uitdelen en gemeen ook. Hou ik persoonlijk niet zo van, hou het liever sportief. Het was trouwens op het eind nog wel weer spannend. Eerst ging er eentje van ons bijna knock out het veld af (brancard stond al klaar). Toen, minuut voor einde. Wij gaan één op één want we staan 1 doelpunt achter. Een speelster van hen haalt onze keepster, die uit komt, finaal onderuit en krijgt (waaaat??!) een penalty MEE. De tijd wordt, alhoewel dat bij de aanval zelf wel gebeurde, niet stop gezet en de klok tikt door. Een seconde voor tijd wordt de penalty genomen en die zit… das nou echt weer een lekker einde van een toch al vervelende wedstrijd. Maar niet heus! En de scheidsrechter zeggen dan ‘waar maken jullie je toch druk om, het gaat toch nergens meer over?’. Nou, als je een beetje fanatiek sport, wil je toch ALTIJD winnen? Maar ja. Volgend seizoen beter.

Hoeveel komen er eigenlijk bij in? En er gaan er twee uit toch? Definitief nu?

• marianne58

Nou,hier komt dan mijn laatste berichtje van dit seizoen.Zoals de uitslagen al laten zien zaten deze wedstrijden qua uitslagen wel heel dicht bij elkaar.Danielle je hebt helemaal gelijk dat het heel frustrerend is als de leidsmannen/vrouwen van die scheidsechterlijke dwalingen maken.Ik heb de wedstrijd niet gezien maar ik kan het me helemaal voorstellen (heb het al vaker meegemaakt ).Ik denk dat de scheidsrechters bij gebrek aan meer geroutineerde scheidsrechters te jong te hoog moeten fluiten.Ik weet niet of jullie mijn mening delen maar ik vind DSVD de ware kampioen van de hoofdklasse.Ze waren heel stabiel .Ik wens iedereen nogmaals een hele fijne vakantie en tot volgend seizoen.