uitslagen 1 klas dames brabant

• j

wat heeft Heerle gedaan

• Moi

Aristos - RHV 20-24

Wederom teveel (stuk 6 minstens) open kansen gemist, waardoor de stunt uitbleef.

• HVH

Gewonnen met 20-14.

Een slechte wedstrijd gespeeld, maar gelukkig wel gewonnen!

• amy

Jammer dat jullie niet gewonnen hebben Aristos, we hadden het jullie gegund

• ikke

Elshout - tachos

19 - 11

Slechte wedtsrijd van tachos maar de scheidsrechters waren minstens zo slecht!

• Arax

EMM - HMC (13-7) 21-14

• j

hoe zo scheidsrechters slecht nog slechter dan wij waren ja . Jesus gaat nergens over die 2 was denk ik ook de laatste wedstrijd voor die 2 maar dan wel de laatste hoop ik en niet volgend jaar weer haha ze waren slecht maar wij ook hoor

niet alleen die 2

• HVH

En wat is de uitslag van de wedstrijd tussen VHC2 en D'n Boemelaer?

• No.4

Desk gewonnen, volgens NHV Brabant; 14-13

en nu? Een beslissingswedstrijd?

• HVH

Volgens mij wel…

Artikel 46 - Rangorde in een groep van teams

1. De rangorde in een groep van teams wordt bepaald door het spelen van wedstrijden in tenminste

een gehele competitie, dat wil zeggen dat alle teams tenminste twee wedstrijden tegen elkaar

spelen waarbij een gewonnen wedstrijd 2 punten oplevert, een gelijk spel (elk van de teams) 1

punt oplevert en een verloren wedstrijd 0 punten oplevert. De rangorde wordt vastgesteld aan de

hand van het aan het einde van de competitie behaalde aantal punten.

2. Komen in een groep twee of meer teams met een gelijk aantal punten in aanmerking voor een

plaats die voor promotie, degradatie of anderszins van belang is, dan spelen deze teams een halve

beslissingscompetitie op neutraal terrein, waarbij het in de spelregels terzake van verlenging

bepaalde van toepassing is. Op afdelingsniveau kan hiervan worden afgeweken, mits dit door de

algemene afdelingsvergadering is goedgekeurd en tijdig voor de competitie aan de verenigingen

wordt medegedeeld.

3. Indien na het spelen van deze halve beslissingscompetitie twee of meer teams gelijk staan, beslist

het doelsaldo (doelpunten voor minus doelpunten tegen) van de gewone competitie.

4. Is ook dit doelsaldo gelijk, dan beslist het doelgemiddelde (doelpunten voor gedeeld door

doelpunten tegen) van de gewone competitie.

5. Is ook dit doelgemiddelde gelijk, dan beslist het resultaat van de onderling gespeelde wedstrijden

in de gewone competitie. Dit resultaat wordt bepaald door het behaalde aantal punten, indien dit

gelijk is door het doelsaldo (doelpunten voor minus doelpunten tegen), indien ook dit gelijk is

door het doelgemiddelde (doelpunten voor gedeeld door doelpunten tegen) en is ook dit gelijk

door de meest gescoorde doelpunten in de uitwedstrijd. Is tenslotte ook dit gelijk dan wordt een

(nieuwe) beslissingswedstrijd op neutraal terrein vastgesteld.

Dus ik denk idd een beslissingswedstrijd tussen GHV en Desk op neutraal terrein…