eindronde regioklasse b

• blackface

Reehorst speelt gelijk in Eersel.

Swift helmond wint gemakkelijk van Wijnandia, 28-20

Dus Swift staat veilig.

Nu is er weer een gerucht dat Reehorst en Wijnandia een beslissingswedstrijd moeten spelen, daar er maar twee uitgaan. Ben benieuwd wat daar van waar is.

• De Stip

We zullen het wel zien…als we spelen zoals we vandaag spelen (zonder beleving, in zo'n belangrijk duel), dan is het misschien beter dat we op instelling/karakter/inzet eruit vliegen. Kwaliteit hebben we wel, al kwam dat er vandaag ook vaak niet uit…met mij voorop…pffttt.

Ook Swift Helmond speelde niet goed (vond ik), maar waren tot op het bot gedreven om te winnen en hebben dus ook meer dan terecht gewonnen. Bijna de hele wedstrijd met 4-5+ goals voorgestaan.

Gezegd moet worden, dat ik in de hele competitie nog niet zulke slechte scheidsrechters gezien heb. On-ge-lo-fe-lijk…

Maar goed…we zullen we zien of er 2 (beslissingswedstrijd??) of 3 ploegen (geen extra match nodig) uit vliegen. Time will tell :)

gegroet

• larry bird

Ja stip

wij hadden deze heren voor de 4e keer geloof me deze keer viel het nog wel mee met het fluiten

wij hebben ze veel slechter gezien.

vind dat je wel gelijk hebt ik was verbaasd over jullie spel 2 ploegen die moesten gaan voor een overwinning waarbij het leek of jullie er helemaal geen zin in hadden .

ik had een veel hardere wedstrijd verwacht waarbij jullie ook tot het gaatje zouden gaan het was helaas voor jullie een slappe vertoning. Wij speelde ook niet top met veel kleine fouten het verschil in de wedstrijd bij jullie was dat jullie daar nu niet van profiteerde ik wens je verder veel suc6

• De Stip

Waren die opa's eerder dan nog slechter…pfftt.

We zullen eens zien wat het NHV in petto heeft, misschien tot ziens, misschien niet ;-)

• HandballerxXx

Ej stip wie van de spelers ben je eigenlijk van wijnandia?

• CARLOS TNT

Witte ster de terechte kampioen….

raar dat er nog steeds neit bekend is hoeveel teams eruit gaan…

zoiezo raar dat er uit de regio B volgens de regelementen 3 uit moeten. dit is verreweg de strerkste klasse zoiezo raar dat dit nog steeds niet bekend is. dit dient toch bij aanvang competitie bekend te zijn (weer een sterk stukje organiseren)

• Elle Wijsneus

Allereerst wil ik de handballende vrienden uit Waspik feliciteren met het kampioenschap.

Na onze gedegen voorbereiding (ahum..) voor de laatste wedstrijd zijn we vanochtend afgereisd naar Doetinchem.

Na het eerste fluitsignaal beginnen we niet goed. De Gazelligen komen op 0-1 en we kunnen blij zijn dat ze niet verder uitlopen in de eerste minuten. Verder vind ik dat er van beiden kanten slecht/sloom spel gespeeld werd. Alsof we er allemaal geen zin in hadden. Enfin… tot 20-20 gaat het gelijk op en als ik eerlijk ben denk ik dat we met een betere instelling over De Gazelligen heen konden lopen, (met alle respect natuurlijk!) mede omdat zij geen wisselspelers hadden. Maar zoals vaker dit seizoen laten we het in het laatste deel van de wedstrijd liggen, we blijven slecht en ongeconcentreerd spelen en De Gazelligen komen steeds beter in hun spel. Ze lopen zo als sluipschutters uit naar een uiteindelijke voorsprong van 6 doelpunten. (28-26)

Dan wil ik verder niet teveel woorden vuil maken aan de arbitrage. In een toch vrij sportieve wedstrijd toch 2 man (1 der beide teams) met rood (3x 2min) naar de tribune verwezen. De floten niet goed, maar dat was van beide kanten en in ons geval viel het dubbeltje steeds net op de verkeerde kant.

Kort samengevat:

Slecht en ongeconcentreerd gespeeld en rest mij niets anders dan de gazellen ook te feliciteren en mijn eerste zin uit een vorige post halen:

“Eigenlijk hè… hopen we zelf ook dat we verliezen… de manier waarop wij afgelopen seizoen beleefd hebben is eigenlijk te schandelijk voor woorden…”

BRON: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=118&i=96820&t=96695

Het ga jullie goed,

Elle

• EX NUMMER 13

Witte Ster gefeliciterd met het kampioenschap.

• De Stip

Witte Ster, gefeliciteerd met het terechte kampioenschap.

Ik hoop dat jullie het volgend jaar ook gaan waarmaken!!

@HandballerxXx/Kees: als de vaste RegioklasseB-forum-posters nu nog niet weten wie ik ben…dan weet ik het ook niet meer ;-)

• Norrit

Hij is de speler van wynandia met de stip