De laatste competitiewedstrijd al weer!
Westlandia is al kampioen geworden maar wie zal er dit jaar degraderen Gemini, Holten of Leudal ?
Hier in ieder geval mijn allerlaatste voorspelling van dit seizoen:
1 Gemini - Eurotech/Bevo HC
2 Wings 2 - Noav
3 Leudal - Holten
4 Verburch - Westlandia
5 HA R&O - Gibo Groep/Kwiek 2
6 Hellas - Foreholte
1 Ik denk niet dat Gemini er kracht genoeg voor heeft om Bevo te verslaan. Maar wie weet hebben ze zo'n drang om te winnen om niet te degraderen dat ze nog voor een stunt kunnen zorgen ? Ik gok toch dat Bevo wint met een punt of 12 verschil.
2 Wings heeft een stabiele plek in de middenmoot bereikt dit jaar maar mocht Noav de punten binnen halen zullen ze hoger eindigen dan Wings…. Ik gok dat Wings wint met een punt of 4 verschil.
3 Holten zal moeten winnen om degradatie te voorkomen maar moeten ze ook hopen dat gemini geen punten pakt tegen Bevo. En leudal heeft de winstpunten net zo hard nodig om nog kans te maken om in de hoofdklasse te blijven. Denk dat dit een wedstrijd vol spanning word en zal eindigen met een overwinning voor Leudal van 2 doelpunten.
4 Westlandia is al kampioen geworden en Verburch staat in een redelijke middenmoot. Dit word een leuke derby waar Westlandia weer de punten binnenhaalt.
5 HA R&O eindigt dit jaar in de top 5 en Kwiek heeft zich van degradatie veilig weten te stellen. Kwiek heeft vorige wedstrijd gewonne van HAR&O maar zal ze dit nu weer lukken ? Ik gok op een kleine overwinning voor HA R&O maar Kwiek heeft zeker de kans om dit te voorkomen.
6 Allebei eindigen ze in de Top 5 en veel valt er niet te halen nog met deze wedstrijd. Lekker vrijuit handballen en dan zal Foreholte winnen. Tenzij Hellas wat vesterking heeft van het weekend.
Heel veel succes en plezier met de laatste wedstrijd van het seizoen!!