papendal team succesvol

• jopiedewit

20 uur trainen willen mee doen in eredivisie……verstandig om te stoppen met papendal, na zo,n debacle voor kwalificatie wk

• Bondscoach

Nog steeds boos omdat ik jou niet heb geselecteerd???

• gewoon toeschouwer

Ik denk dat jopiedewit het niet goed heeft begrepen. Het bestuur van het NHV heeft een uniek plan voor competitievervalsing in de maak. De dametjes gaan als het aan het bestuur ligt voor hun club en voor Tranendal, sorry ik bedoel Papendal, spelen. Men denkt dat de dames dan langer in Nederland blijven spelen. Als dat de bedoeling is waarom krijgen ze dan van Rötger CS dan het advies om naar een buitenlandse club te gaan? Zelfs de statuten moeten hiervoor aangepast worden. Het moet niet gekker worden. Clubhandbalbestuurders let op uw zaak. Laat uw mening bijtijds aan de uw afgevaardigden horen.

• jopiedewit

Ik heb het donders goed begrepen papendal s een bodemloze put. en zal nooit meewerken om ere divisie op een hoger plan te krijgen deze divisie wordt gewoon naar de kloten geholpen. het is 1 grote kliek gewoon eng en dan praten over contract met NOC/NSF laten hun dan voor de kosten opdraaien A status kwijt waar hebben we het nog over wat contract, welk belang is belangrijker voor de meiden de club of papendal…..en trouwens deze meiden durven niet eens voor hun eigen mening uit te komen want onz vrouwelijke TIRAN die zet ze wel onder druk. Als de clubs hiermee accoord gaan zijn ze dommer dan het herzenloze bestuur van het NHV

• Dries

Onze vrouwelijke TIRAN, mag je gerust een naam geven hoor!! Volgens mij bedoel je Monique Tijsterman???

• Bondscoach

Yep, en bij haar zit de frustatie van Jopie de Wit.

Volgens mij hebben de volleybalsters van Martinus onlangs bewezen dat het wel degelijk kan werken…

• Dries

Maar dat is een ander systeem dan wat het NHV wil…

Ik denk dat je al deze jonge meiden op deze manier helemaal naar de klote helpt! Ze zijn straks voor hun 20ste helemaal op en stoppen er dan mee!

• jopiedewit

bondscoach zal er zelf wel beter van worden of indirect….eindelijk iemand die er eens serieus over nadenkt zoals dries, ik vind zelf dat iemand die er al zolang bij zit en als je al die jaren bekijk wat onze tiran presteert zeg ik weg ermee als je weet hoeveel meiden er aftaaien met handbal door deze persoon zeg ik weg ermee. en dit heeft niet te maken met personen die niet goed genoeg zijn voor de zogenaamde top maar het heeft te maken met benadering van speelsters en misbruik maken van speelsters. zij heeft haar lievelingetjes bij papendal en dat kan niet je moet je als ass.bondscoach neutraal opstellen en dat doet zei zeeeeeeeeeeeeeeeker niet maar succes met volleybal beleid gelukkig spelen die ook met meiden van 16/17 en 18 jaar en zitten ook hele week intern en misschien gaan die ook spelen voor eigen team en voor hun eigen club moet wel kunnen trouwens goed voor medische begeleiding, doen ze veel ervaring mee op

• Harrie

Ik vind de opzet Papendal wel goed alleen als dit het Nederlandse handbal helpt. Niet de meiden nog sneller klaarstomen om naar het buitenland te gaan en de Nederlandse competitie laten voor wat het is. Ok de handbalsport moet populair blijven in Nederland. Misschien moeten we als Nederland niet teveel wensen op het gebied van topprestaties want dan moet je allemaal full time de trainingsfaciliteiten van Duitsland en Denemarken krijgen. Nederland heeft gewoon geen goede topsportcultuur voor de langere termijn.

• Delta

Gezien de lauwe en “ontelbare” reacties zal het wel anders ervaren worden dan jij in je ongenuanceerde en beledigde teksten wilt doen geloven. Er zijn maar weinige mensen die zo qua discussie-niveau af kunnen dalen dan jij al gedaan hebt. jopiedewit schreef:

>

> bondscoach zal er zelf wel beter van worden of

> indirect….eindelijk iemand die er eens serieus over nadenkt

> zoals dries, ik vind zelf dat iemand die er al zolang bij zit

> en als je al die jaren bekijk wat onze tiran presteert zeg ik

> weg ermee als je weet hoeveel meiden er aftaaien met handbal

> door deze persoon zeg ik weg ermee. en dit heeft niet te

> maken met personen die niet goed genoeg zijn voor de

> zogenaamde top maar het heeft te maken met benadering van

> speelsters en misbruik maken van speelsters. zij heeft haar

> lievelingetjes bij papendal en dat kan niet je moet je als

> ass.bondscoach neutraal opstellen en dat doet zei