uitslagen regio c laatste speelronde heren

• Nr13

helaas net verloren van dios maar wel een lekkere stevige pot haha….. Meubilair is heel gebleven haha…..

• trainer

wat een sukkel die nr 13 meubilair heel gebleven maar wel met rood het veld af.

en in de rust nogwel gelijk staan.

maar wel een stevige pot.

• Nr13

nou nou nou ben k weer de sukkel….. scheids scheids nr3 heeft bloed aan zijn broekje…SIPPE VENT

• trainer

ojee wacht effe nr 13 de trainers was een toeschouwer bij jullie wedstrijd

niet verkeert begrijpen

• Nr13

okeoke mijn excuses ;)

• joksch2

Snelwiek pakt de punten tegen Westlandia,

Wat is het vervolg, komt er een wedstrijd tegen de 2e uit de 1e klasse?

Voor de rest, jongens van DIOS gefeliciteerd met jullie kampioenschap.

Westlandia succes volgend seizoen.

Hopenlijk tot ziens volgend seizoen,

Groeten

• JJ

Hier nog wat uitslagen:

Hercules 2 - Northa 30 - 20

Saturnus - Hellas 3 22 - 20

Iemand die meer kan vertellen over deze wedstrijden?

• Nr13

toch wel wat verassende uitslagen dit weekend….

• Nr 20

H.W.C. - S.O.S/Kwieksport

30 - 24

Terechte uitslag in het voordeel van H.W.C. Als ik terug kijk hebben wij er nooit een echte wedstrijd van kunnen maken. Er was 110% strijd, maar het gemis van 5 spelers was toch net iets te veel. Ondanks dat, een leuke pot neer gezet, van beide kanten. De scheidsrechters vond ik ook goed. Floten niet snel voor iets, maar lieten de wedstrijd een wedstrijd en de straffen die er kwamen waren ook terrecht.

Vind het jammer voor mijn komkommer en tomatenplukkervrienden uit het westland dat ze degraderen!!

Al met al een leuke Regio klasse C competitie geweest. Met een terechte kampioen en een terechte degradant.

Iedereen succes in het buitenseizoen en tot volgend jaar.

ggrrttzzzz….

• Jantje van Leyden

Saturnus - Hellas.

was een lekkere wedstrijd en al met al een leuke afsluiting van het seizoen. Strijd werd er geleverd tot het einde waarbij de mannen van Saturnus net even aan het langste eind trokken. De wedstrijd was stevig maar niet smerig, gelukkig!

Nog de felicitaties aan de mannen van DIOS. Veel succes volgend jaar. Ook voor de rest van de teams in de Regio C natuurlijk!