helaas net verloren van dios maar wel een lekkere stevige pot haha….. Meubilair is heel gebleven haha…..
H.W.C. - S.O.S/Kwieksport
30 - 24
Terechte uitslag in het voordeel van H.W.C. Als ik terug kijk hebben wij er nooit een echte wedstrijd van kunnen maken. Er was 110% strijd, maar het gemis van 5 spelers was toch net iets te veel. Ondanks dat, een leuke pot neer gezet, van beide kanten. De scheidsrechters vond ik ook goed. Floten niet snel voor iets, maar lieten de wedstrijd een wedstrijd en de straffen die er kwamen waren ook terrecht.
Vind het jammer voor mijn komkommer en tomatenplukkervrienden uit het westland dat ze degraderen!!
Al met al een leuke Regio klasse C competitie geweest. Met een terechte kampioen en een terechte degradant.
Iedereen succes in het buitenseizoen en tot volgend jaar.
ggrrttzzzz….
Saturnus - Hellas.
was een lekkere wedstrijd en al met al een leuke afsluiting van het seizoen. Strijd werd er geleverd tot het einde waarbij de mannen van Saturnus net even aan het langste eind trokken. De wedstrijd was stevig maar niet smerig, gelukkig!
Nog de felicitaties aan de mannen van DIOS. Veel succes volgend jaar. Ook voor de rest van de teams in de Regio C natuurlijk!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?