Nacompetitie eerste divisie heren...???

• Babs in 't doel

Ik heb vorig seizoen inderdaad een wedstrijd bijgewoond (beslissingswedstrijd om degradatie hoofdklasse B dames) die gelijk eindigde en niet werd verlengd maar het doelsaldo dus doorslaggevend was. Kijk maar op nhv site…

'ikke' nog bedankt voor je mooie theorie…helaas is het niet de theorie van het NHV….

• Leuk spelletje

Ik vind het toch een vreemd verhaal dat de 1e periode vergeven wordt aan de best geklasseerde in de eindrangschikking maar dat dit niet meer gevolgd wordt voor de overige periodes.

In de laatste periode is de kans veel groter dat er reeds geplaatste teams bovenaan staan in die periode.

• Babs in 't doel

Vind ik ook…in theorie zou je dus 5de kunnen worden in de 4de periode om toch nacompetitie te spelen…(en dan tel ik niet eens de 2de teams mee die geen aanspraak maken op nacompetitie…)

snappen jullie het nog…ik wel inmiddels :-)

• Een Prikbord lezer

Staat duidelijk verwoord in het regelement en dit staat al vanaf het begin van de competitie op de site.

Begrijpend lezen is moeilijk.

• Babs in 't doel

yo prikbord LEZER, lezen kunnen we inmiddels, begrijpen ook, maar mogen we er nog wel een mening over hebben?

• Een Prikbord lezer

Je mag overal een menig over hebben. !!!!

• haantje

babs, wel grappig dat je het zo verwoord, want zo blijkt dat je het nog niet helemaal snapt. als je 5 wordt in de vierde periode, staat er minimaal 1 team boven je dat nog geen periode titel kan hebben (3 voorgaande peiodes met een winnaar), dus win je nooit deze periode. Ook een 2e team kan namelijk een periode winnen. Ze doen uiteraard niet mee in de nacompetitie, maar daarvoor wordt een vervangend team in de eindrangschikking genomen.

• Babs in 't doel

haantje, eigenlijk geen zin om de discussie aan te gaan aangezien het nergens over gaat. Maar in dit geval was het al duidelijk in de 4de periode wie de kampioen was…en die staat z'n periodetitel af….. dan kunnen er dus toch 4 teams boven je staan…(3 teams met periodetitel op zak EN een kampioen…?)

Maar zoals jij zegt haantje begrijp ik het nog steeds niet, dus bij deze geef ik me dan maar over….

fijne pasen…je zal het wel druk hebben…??