Nacompetitie eerste divisie heren...???

• Babs in 't doel

Help! Leg het eens uit….volgens mijn (onze) theorie spelen de volgende teams nacompetitie:

Periode 1: UDSV

Periode 2: MHV

Periode 3: Hurry up

Periode 4: ???? Hurry up pakt periode 4, hebben er al een…dus?? Leg het mij nou nog eens uit….snap er echt geen drol van, zo intelliegendt ben ik niet…

grtz

Babs

• fox_nr4

hercules;)

omdat hurry up al een heeft gaat hij naar de volgede op de ranglijst van de periode

en had helaas geen 6 uit 6…

• Babs in 't doel

Oke dat snap ik….maar waarom wordt dan die eerste periodetitel wel aan de eerstvolgende op de EINDrangschikking vergeven??? (udsv dus) Jammer dat op handbalstartpunt het rijtje met de 1ste periode ontbreekt.

Ik zie echt nog steeds de logica niet helemaal….(kan aan mij liggen natuurlijk, zeker in deze status op de zaterdagavond…) Ik weet dat er al diverse mensen het geprobeerd hebben uit te leggen, maar leg het nu nog eens uit aan de hand van deze competitie dan?

Thanks….

foxie, 6 uit 6 niet gehaald….jammer! 3 uit 3 misschien?? Jammer dat dit meteen mijn laatste voorspelling voor je was he….toch? :-( Maar jij komt er wel!!! :-) Ik ga je volgen!

truste

Babs

• ikke

….ik heb de regels er bij gepakt:

Ter bepaling van het overnemen van de periodetitel van de divisiekampioen door het hoogst geplaatste team in de eindrangschikking dienen allereerst alle

periodekampioenen bekend te zijn.

Als ik dit lees dan is de officiele 3e periode kampioen tot de laatste speeldag HARO. Dan wordt Hurry up de 4e periode winnaar. Dan pas wordt de 3e periode verdeeld. Hurry up heeft inmiddels de 4e gepakt en gaat Internos als nog met de 3e periode aan de haal.

Kan het NHV hier zo snel mogelijk uitsluitsel overgeven!!

Babs in 't doel schreef:

>

> Oke dat snap ik….maar waarom wordt dan die eerste

> periodetitel wel aan de eerstvolgende op de EINDrangschikking

> vergeven??? (udsv dus) Jammer dat op handbalstartpunt het

> rijtje met de 1ste periode ontbreekt.

>

> Ik zie echt nog steeds de logica niet helemaal….(kan aan

> mij liggen natuurlijk, zeker in deze status op de

> zaterdagavond…) Ik weet dat er al diverse mensen het

> geprobeerd hebben uit te leggen, maar leg het nu nog eens uit

> aan de hand van deze competitie dan?

>

> Thanks….

>

> foxie, 6 uit 6 niet gehaald….jammer! 3 uit 3 misschien??

> Jammer dat dit meteen mijn laatste voorspelling voor je was

> he….toch? :-( Maar jij komt er wel!!! :-) Ik ga je volgen!

>

> truste

>

> Babs

• pinda 5

als ik me niet vergis heeft HARO ook de tweede periode gewonnen. dus hoe gaan ze dat dan weer doe.

hoop dat het nhv snel duidelijkheid kan geven

• haantje

is het nu echt zo moeilijk

voor iedere periodetitel komen alle teams in aanmerking die nog geen periodetitel hebben.

1e iedereen

2e Haro niet, dus mhv periode

3e Haro en Mhv niet, dus Hurry up periode

4e Haro, mhv en hurry up niet, dus hercules.

Omdat kampioen en 2e teams (mogen toch niet promoveren) niet mee kunnen doen aan nacompetitie, vervalt de plek van haro en daarvoor wordt UDSV aangewezen als vervanger, als zijnde hoogst geclasseerde ploeg zonder periodtitel en niet zijnde een 2e team

• Babs in 't doel

ja lieve schat, zo ver waren wij ook al….maar waarom wordt van hurry up de 4de periode vergeven (waarin ze echt bovenaan staan) en niet de derde….(die ze hebben gekregen omdat haro en mhv er al een hadden)…

• Mr.Vain

omdat 3 voor 4 komt

• Leuk spelletje

MHV: 2e periode (2e na HARO)

Hurry-Up: 3e periode (2e na HARO)

Hercules: 4e periode (3e na H-U en MHV)

UDSV neemt de 1e periode over van Haribo op basis van best geklasseerd in eindstand en geen periode titel hebbende.

Quintus en V&S spelen beslissingsduel voor degradatie. Hier is het doelsaldo niet doorslaggevend…..

• Passief Spel

Is het niet zo, dat bij de beslissingswedstrijd tussen Quintus en V&S het doelsaldo uit de competitie nog wel degelijk een rol kan spelen?

Bij beslissingswedstrijden was het altijd zo, dat wanneer deze in een gelijkspel eindigde het doelsaldo uit de reguliere competitie doorslaggevend was. Dus geen verlenging.