Regio C heren laatste ronde!

• #2.

Zo, alweer de laatste speelronde van de regio C klasse, laten we er een leuke van maken. Dit zijn de wedstrijden:

Saturnus`72 - DIOS –> DIOS is al kampioen, maar ik denk dat ze hier alsnog dik willen winnen, en dat gaat ook lukken.

HWC - SOS/Kwieksport –> Dit word een mooie pot, maar ik denk dat HWC thuis toch wat sterker is.

Hercules 2 - Northa –> Northa heeft thuis verloren van Westlandia, zouden ze dat recht kunnen zetten bij Hercules?

Saturnus Leiden - Hellas 3 –> Mooie subtopper, gok op een kleine winst voor Saturnus Leiden.

Westlandia - Snelwiek –> De enige wedstrijd die nog ergens om gaat. De strijd tegen degradatie. Zal Westlandia toch van die laatste plek af kunnen komen in eigen hal? We gaan het zien.

Succes met de laatste speelronde van dit seizoen.

• heineken

Saturnus`72 - DIOS

Alleen als DIOS niet op komt dagen verliezen ze hier! Seizoen willen ze denk wel goed afsluiten, dus punten voor DIOS!

HWC - SOS/Kwieksport

Dit wordt een gok, geef de punten dit weekend aan de mannen van Bulent(SOS).

Hercules 2 - Northa

Hercules MOET winnen, willen ze de 9de plek(beslissingswedstrijden) ontwijken.

Northa heeft niks meer te winnen of verliezen. Ga voor een gelijkspel de 3de helft!

Zaturnus Leiden - Hellas 3

Spannende pot waar de conditie doorslaggevend zal zijn! Gelijkspelletje…..

Westlandia - Snelwiek

Westlandia gaat voor de 9de plek, Snelwiek kan nog direct degraderen en zal net als vorige week waar het net niet lukte tegen Zaturnus waarschijnlijk wel met het 2de aantreden. Om hopelijk boven Hercules te kunnen eindigen op de 8ste plek.

Wie o wie gaat nog wat extra potjes handballen????????

• Nr13

prachtig weer dios verliest alleen als ze niet komen hahaha ik denk gewoon dat saturnus 72 ff van dios gaat winnen…voor de rest winnen HWC, Hercules, Hellas en westlandia

• JJ

Ik denk winst voor:

Saturnus 72

HWC

Hercules 2

Hellas

Westlandia

Om het lekker verrassend te houden

• Jense

Ja nummer 13 en JJ je kan duidelijk merken dat jullie positief zijn ingesteld! Nou dat siert jullie hoor :) Of het je punten oplevert is natuurlijk een tweede! Maar het is alvast een goed begin! Toch denk ik bij voorbaat al dat jullie geen schijn van kans hebben. Maar dat is zomaar een gokje van mijn kant :)

• Nr13

bedankt he hier halen wij onze krachten uit…. jullie zullen gek op kijken als we winnen we spreken elkaar zondag op die leuke forum ;)