beslissingswedsijden Brabant

• blackface

Vandaag kreeg ik bericht van het afdelingsbestuur, com.wedstrijdwezen, dat op zaterdag 29 maart de beslissingswedstrijden van de lopende zaalcomp.plaatsvinden in Boekel.

Hoe kan men een datum plannen op een dag dat de competitie nog niet ten einde is. Op 29 en 30 maart is de laatste competitieronde en moeten bv in de 2e klasse B dames no een hele ronde gespeeld worden en kunnen nog drie teams gelijk eindigen. Hoe zit dit afdelingsbestuur ?

• Gianni

Kreeg je dat bericht ook via dit forum?

Tsssssssss.

• blackface

nee, van het afdelings bestuur

• hoofdklasse B

nou dan moet je dat daar naar toe terug mailen lijkt me duidelijk dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tssssssssss

• Henke

Hoofdklasse B en Gianni: zoals wel vaker gebleken hebben jullie samen een EQ en IQ van een poffertje.

• Gianni

Ik kreeg laatst een mail van het verkoopteam van bol.com met een aanbieding erin.

Tot wanneer is deze aanbieding eigenlijk geldig verkoopteam?

• hoofdklasse B

dit heeft niets met eq of iq te maken,

dit is gewoon logisch nadenken en dan kom je tot de conclusie dat deze vraag op dit forum helemaal over bodig is!

trouwens, poffertjes zijn wel erg lekker

• Henke

Wie bepaalt dan wel wat nodig is of niet. Kun je bij heel veel topics dezelfde vraag stellen. Juist het mooiie van een forum zoals dit, is dat je er heel veel kwijt kunt. Wat voor de een belangrijk is, is dat voor een ander nu eenmaal niet. Of, zoals sommigen schrijven tsssssssssssssss.

• hoofdklasse B

je hebt gedeeltelijk gelijk henke!

tuurlijk is dit forum voor discussie en eventueel vragen, maar weet dan wel wat je vraagt en deze vraag is dan hier wel erg over bodig! waarschijnlijk hebben ze zoals gewoonlijk bij de nhv weer een fout gemaakt en de data's verkeerd gepland dan moet je dus daar een mailtje heen sturen die zijn de enige die daar over kunnen beslissen of beantwoorden niet handballend nederland!!

• blackface

jullie hebben misschien allemaal wel gelijk, maar hou het nu ens bij deze topic, want hier word ik niet wijzer van`.