Dames Hoofdklasse A Uitslagen en voorspellingen

• Danielle

Dames, wat vinden we van de uitslagen van dit weekend:

DSVD - Nieuw Heeten 32 - 25

Stevo - TVO 22 - 21

Olympia2 - VOC2 12 - 22

VTC - Havas 18 - 23

NEA - LHC 18 - 29

VVW - ZAP 20 - 15

Ik had alleen VTC - Havas anders voorspeld, maar vernam ná mijn voorspelling dat er een aantal basisspeelsters van VTC op vakantie waren (mooie vakantie gehad, prikborders? :-)), dus denk dat dit wel een beetje was ingecalculeerd.

En wat wordt het volgende week. Mijn voorspellingen zijn:

Nieuw Heeten - Nea –> Nieuw Heeten

TVO - VTC –>Ondanks de stand toch VTC, want weer compleet, een aantal opgeladen door wintersport en ik denk in voor een eindsprint

VOC2 - Stevo –> Stevo al schijnt VOC thuis een stuk sterker te zijn, gaan we ervoor!

Havas - ZAP –> Havas

LHC - Olympia2 –> LHC

VVW - DSVD –> DSVD

• marianne58

Ik vind de uitslagen niet echt verrassend.Wat ik wel verrassend vond was de kracht en teamwork waarmee STEVO terugkwam na de achterstand bij TVO.

Het was net of er een nieuw team stond te spelen in de tweede helft .Dat belooft nog wat te worden voor de rest van de competitie.Iedereen zal er nu wel vol tegenaan gaan om de nodige punten nog binnen te halen.Ik hop dat alle vakantie gangers genoten hebben van deze onderbreking en dat ze weer opgeladen zijn voor de rest van de competitie.Ik zal evenals Daniele even mijn voorspellingen geven:

Nieuw Heeten–NEA………….Nieuw Heeten

TVO–VTC………………………TVO

VOC 2 –STEVO………………STEVO

HAVAS–ZAP…………………..HAVAS

LHC–Olympia 2………………..LHC

VVW–DSVD……………………VVW

en nu maar afwachten.Iedereen veel succes.

• marianne58

Weinig voorspellingen deze week.Engeltje en draakje geven jullie je voorspelling nog of zijn jullie nog op vakantie?

• Adidas

Nieuw Heeten - Nea –> Nieuw Heeten

TVO - VTC –> VTC

VOC2 - Stevo –> VOC2

Havas - ZAP –> Havas

LHC - Olympia2 –> LHC

VVW - DSVD –> VVW

• Engeltje

Hoi Marianne, we zijn net pas terug, dus ook de wedstrijd tegen TVO hebben wij gemist…. :(

Voor de voorspellingen is het nu wat laat..

Maar we hebben wel een TOP vakantie gehad!!!!

Tot volgende week dan maar!!!

• zwangere huismus

helaas hebben wij onze voorspellingen niet kunnen doen omdat we gisteren pas terug gekomen zijn. Hebben ons best gedaan om de bus naar Hengelo te halen maar niet gelukt.

VTC heeft verloren met 23-20 van TVO, ze stonden 4-11 achter maar toch nog een in haal race gedaan. Bij VTC is nu ook de keepster gestopt met spelen aangezien zij ook in verwachting is. Dat is ook een belangrijke schakel in het team die je ook zeker mist. Gelukkig staat VTC veilig en kijken we alweer uit naar volgend seizoen. Hopelijk kunnen we dan wat meer laten zien. Mocht er iemand nog een trainer/coach weten die dit team wilt trainen en ook nog speelsters en een keepster die dit team willen versterken dan zijn ze natuurlijk altijd welkom.

Ik had ook net vernomen dat VVW 5 punten achterstond tegen DSVD met nog 5 minuten spelen. Dus bovenin is het nog steeds spannend!!

Denk toch dat DSVD kampioen zal gaan worden maar wie weet gebeurt er nog niest spannends!!

Weet iemand hoeveel ploegen er zullen degraderen? ik hoordde 3