UITSLAGEN eerste klasse brabant

• 7 meter

White Demons -EMM 23-22 laatste seconden 2 goede stops van CLAASS

• Arax

Ja idd twee HELE goede stops!!!!. Wel een leuke wed om te spelen met leuk handbal van beide kanten. Denk dat gezien het handbal een gelijkspel terecht was. Gelukkig voor jullie 2 hele broodnodige punten zodat we volgend jaar weer twee nieuwe kansen hebben om die laatste bal er wel in te gooien :-)

Succes de laatste wedstrijden.

• Karmar

HMC-RHV 19-21

Een wedstrijd waarbij het erg op en neer ging. Beide partijen hebben verschillende keren voor gestaan maar RHV trok gelukkig aan het langste eind! Weer 2 belangrijke punten om in de top 3 te kunnen eindigen!

• Arax

Volgens NHV Brabant GHV- Aristos 16-16

• Arax

Tachos - VHC 19-9

Dames van tachos en jullie begeleiding vanuit Middelburg van harte gefeliciteerd. Jullie zijn de terechte kampioen en veel succes volgend seizoen een klasse hoger.

• Karmar

Vanaf site NHV: D'n Boemelaer/'t Jas 1 - Heerle 1 15 - 14

• HVH

Klopt inderdaad: D'n Boemelaer - Heerle 15-14

Een leuke wedstrijd met een leuke tegenstander, die gewoon lekker wil ballen! Eigenlijk ging het de hele wedstrijd aardig gelijk op. In ieder geval hebben we weer een lekkere pot gespeeld, maar helaas tcoh verloren…

Hoe is het met de knieblessure van de speelster van D'n Boemelaer? Hopelijk valt het mee…

En Tachos natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met het kampioenschap!

Geniet ervan en suc6 in de regioklasse volgend seizoen.

• Mae

Twee superstops, niet zo handig van ons als je twee kansen krijgt om de gelijkmaker binnen te schieten. Verder wel een leuke wedstrijd en volgend jaar komen we weer naar Berkel en dan hoop ik toch ook een keer daar punten te pakken.

Tachos gefeliciteerd en veel succes in de regioklasse. PSV doet het erg goed dus ik ben benieuwd.

Ik ben ook erg benieuwd naar de uitslag Elshout - Desk

Nog drie wedstrijden, het wordt spannend onderin.

• claass

Elshout-desk 12-20…

Is inderdaad niet zo slim van jullie Mae…Maar goed, jullie hebben ons (mij) wel een heerlijk gevoel gegeven met deze punten, dat moet je toch ook iets doen :p voor ons wel belangrijke punten en dat aanzicht nu in de ranglijst bevalt me iets beter dan 2 weken geleden!!! Maar blijft spannend!

Ja Tachos, verdiend kampioen, hopelijk is het een leuk feestje geworden. Ik vind dat het niveau van 1e klasse en regio wel dicht bij elkaar zit..toen…iig! Dus dat kan zeker wat gaan worden. Succes!! (en ook succes met de reistijden van 2 uur..(hihi).)

• Nr. 16

Even een verbetering:

Elshout - Desk 20-12