Portengen neemt Kolder mee.

• Gianni

Volendam, door Eddie Veerman

De vertrekkend coach bij de Hellenen, Peter Portengen, heeft voor volgend seizoen alvast een verassing voor E&O in petto. Hij heeft het supertalent Ronald Kolder weten te strikken om met hem mee te gaan naar Emmen.

De boomlange linkeropbouwer van Kras/Volendam geeft aan toe te zijn aan een nieuwe uitdaging, en hij kan nu zijn werk combineren met zijn allergrootste passie, handbal.

“Kijk, normaal maak ik lange dagen als stucadoor, met daarna de vele handbaltrainingen, dit is best zwaar. Bij E&O krijg ik de kans om halve dagen te werken, en 's middags lekker te trainen. Dit heeft voor mij ook zeker meegewogen in mijn beslissing om Kras/Volendam te verlaten voor E&O” aldus Ronald Kolder.

Portengen zegt blij te zijn met zijn nieuwe aanwinst: “Kijk, ik kon Ronald natuurlijk al van mijn tijd bij Kras/Volendam, het is een speler die echt het verschil kan maken in een wedstrijd. Bij E&O heb ik een bepaalde toekomstvisie in gedachten, en Ronald Kolder wordt daarin een heel belangrijke steunpilaar, zo niet de belangrijkste. Deze jongen wacht nog een hele grote toekomst!”, aldus de succes-coach.

Foto: Ronald Kolder en Peter Portengen schudden elkaar de hand.

• Tinus

Kessigol, hmm ik twijfel. heeft volendam er alles aan gedaan om ‘kolder’ te behouden! btw lekkere gehaktballe nog steeds!

• Gianni

Volendam heeft diep in de buidel getast, maar kon dit talent desondanks niet houden.

Wie jij Tinus?

• ploppie

klik eens op INFO, Gianni. Wedden dat je het dan weet? Ik wel ieder geval…

• Tinus

het zijn de eerste vijf letters die me weggeven, damned!

• krempel

wie is kolder??

• insider

Zal wel een grap zijn.

• schnit

Grappige Voldammers ?!?!?!? :-)