Uitslagen en voorspellingen Hoofdklasse A Dames

• Engeltje

En die cirkelspeelster heeft bij Aalsmeer en bij SEW gespeeld….

Waar Draakje heeft gespeeld moet ze zelf maar vertellen, toch Draakje?

• marianne58

Nou ik hoop dat iedereen heelhuids is terug gekomen van de vakantie.Ik denk dat nea met een inhaalslag bezig is en probeert om nog wat punten bij elkaar te sprokkelen om aan het degradatiespook te ontsnappen.de eerste punten waren bijna gelukt.toch zie ik het somber in voor nea en olympia.Over de rest kan ik nog niets zeggen.Ik zal even mijn voorspelling voor het komend weekend geven:

DSVD-Nieuw Heeten DSVD

Olympia 2-VOC 2 VOC 2

stevo-TVO STEVO

NEA_LHC NEA

vriendschap-Havas havas

VVW_ZAP VVW

iedreen veel succes dit weekend en wie nog op vakantie gaat een heel plezierige vakantie

• Engeltje

Mijn voorspellingen zijn:

DSVD-Nieuw Heeten DSVD

Olympia 2-VOC 2 VOC 2

Stevo-TVO ik gok gelijk?

NEA- LHC LHC

VTC- Havas Havas (omdat er bij VTC drie basisspeelsters zijn skieen)

VVW-ZAP ZAP

Iedereen wederom succes!

Ben erg benieuwd wat het gaat worden!!!!

• draakje

Dit draakje heeft vroeger bij Volewijckers gespeeld en daar had je de regel geen vakanties, want dan had dat gevolgen en de concurrentie was natuurlijk moordend en je wilde altijd wel spelen dus koos je daarvoor. Bij VTC is het allemaal wat gemoederlijke en mag je op wintersport mits je team daarmee akkoord gaat en alles goed gepland is. Zelfs de vereniging heeft een wintersport commissie en elk jaar kan je ook met de gehele vereniging op wintersport en mis je dan 1 wedstrijd. Weekendjes weg vind ik persoonlijk wat anders dan een weekje wintersport. Je mag over het gehele seizoen best 1 wedstrijd missen door wintersport of evt familiefeest bv als opa en oma 80 jaar geworden zijn of je ouders 25 jaar getrouwd etc.

Zelf speel ik overal behalve cirkel.

Mijn schuilnaam Draakje heeft niks met een draak te maken in het veld. Ik ben best rustig maar als er onrecht is dan kan ik best fanatiek zijn.

He engeltje ben je al klaar voor de wintersport?

• Engeltje

Hee Draakje, ja ben er klaar voor hoor! Jij ook?

We spreken woensdag op trainen wel even af hoelaat we vetrekken….

• jopiedewit

lang leve de vakanties, waar zijn de trainers gebleven die dit probleem eens aanpak voor de club…..niet meer opstellen bij terug komst, en de jeugd opstellen als die er zijn bij dit soort clubs

• marianne58

nou jopie de wit ,ik ben blij dat jij mijn trainer nooit geweest bent want ik speelde wel voor mijn plezier ,en ik denk dat de jeugdspeelsters ook wel met vakantie gaan.Zoiets wordt binnen de vereniging wel opgelost,Ik wens draakje en engeltje een hele fijne vakantie

• Engeltje

Bedankt Marianne58!!

Enne….Jopie, ben jij eigenlijk een mannelijke of vrouwlijke Jopie? Ik wordt nu best nieuwsgierig wie je bent, aangezien je ook precies weet wie de cirkel van VTC is..??? Jij weet ook wie wij zo`n beetje zijn, dus kan je niet een tipje van je sluier oplichten???

• draakje

He jopie, die regels hebben wij ook bij VTC hoor, 1 x niet trainen niet in de basis, 2x niet trainen zit je op de bank en als je een wedstrijd mist, begin je op de bank en zal je waarschijnlijk helemaal niet spelen, maar de consequenties nemen we op ons, aangezien we ook nog een gezin hebben met kinderen waar je rekening mee moet houden en die toch ook graag de aandacht willen hebben. We handballen niet op ere-divisie niveau en krijge niet betaal. We handballen voor ons plezier en als je dan nog kan presteren is dat mooi meegenomen.

Dank je wel marianne, we zullen zeker gaan genieten en voorzichtig doen zodat er geen blessures komen en we het seizoen nog kunnen uitspelen.

Zeg Jopie bij welke vereniging zit jij zodat je ons engeltje op de cirkel kent?