En die cirkelspeelster heeft bij Aalsmeer en bij SEW gespeeld….
Waar Draakje heeft gespeeld moet ze zelf maar vertellen, toch Draakje?
Nou ik hoop dat iedereen heelhuids is terug gekomen van de vakantie.Ik denk dat nea met een inhaalslag bezig is en probeert om nog wat punten bij elkaar te sprokkelen om aan het degradatiespook te ontsnappen.de eerste punten waren bijna gelukt.toch zie ik het somber in voor nea en olympia.Over de rest kan ik nog niets zeggen.Ik zal even mijn voorspelling voor het komend weekend geven:
DSVD-Nieuw Heeten DSVD
Olympia 2-VOC 2 VOC 2
stevo-TVO STEVO
NEA_LHC NEA
vriendschap-Havas havas
VVW_ZAP VVW
iedreen veel succes dit weekend en wie nog op vakantie gaat een heel plezierige vakantie
Dit draakje heeft vroeger bij Volewijckers gespeeld en daar had je de regel geen vakanties, want dan had dat gevolgen en de concurrentie was natuurlijk moordend en je wilde altijd wel spelen dus koos je daarvoor. Bij VTC is het allemaal wat gemoederlijke en mag je op wintersport mits je team daarmee akkoord gaat en alles goed gepland is. Zelfs de vereniging heeft een wintersport commissie en elk jaar kan je ook met de gehele vereniging op wintersport en mis je dan 1 wedstrijd. Weekendjes weg vind ik persoonlijk wat anders dan een weekje wintersport. Je mag over het gehele seizoen best 1 wedstrijd missen door wintersport of evt familiefeest bv als opa en oma 80 jaar geworden zijn of je ouders 25 jaar getrouwd etc.
Zelf speel ik overal behalve cirkel.
Mijn schuilnaam Draakje heeft niks met een draak te maken in het veld. Ik ben best rustig maar als er onrecht is dan kan ik best fanatiek zijn.
He engeltje ben je al klaar voor de wintersport?
He jopie, die regels hebben wij ook bij VTC hoor, 1 x niet trainen niet in de basis, 2x niet trainen zit je op de bank en als je een wedstrijd mist, begin je op de bank en zal je waarschijnlijk helemaal niet spelen, maar de consequenties nemen we op ons, aangezien we ook nog een gezin hebben met kinderen waar je rekening mee moet houden en die toch ook graag de aandacht willen hebben. We handballen niet op ere-divisie niveau en krijge niet betaal. We handballen voor ons plezier en als je dan nog kan presteren is dat mooi meegenomen.
Dank je wel marianne, we zullen zeker gaan genieten en voorzichtig doen zodat er geen blessures komen en we het seizoen nog kunnen uitspelen.
Zeg Jopie bij welke vereniging zit jij zodat je ons engeltje op de cirkel kent?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?