Uitslagen en voorspellingen Hoofdklasse A Dames

• draakje

Hallo allemaal,

Dit was een spannende ronde, volgens mij zijn er wel verrasende uitslagen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

DSDV - ZAP 23:18

TVO - Olympia 2 33:15

VOC 2 - NEA 22:21

Havas - Stevo 21:12

Auto van Ewijk/LHC - Nieuw Heeten 18:18

van Rooijen/VVW - Vriendschap/TOB 16:16

Ik vind DSVD-ZAP wel een groot verschil als het tussen de nummer 1 en twee gaat. Daarnaast vind ik het ook wel verrrasend dat VOC zo weining verschil gewonnen heeft van NEA. En VVW - VTC is ook wel een beetje verrasend.

Wat denken jullie hoe het komend weekend gaat:

DSDV - Nieuw Heeten -:- DSVD

Olympia 2 - VOC 2 -:- VOC

Stevo - TVO -:- Stevo

NEA - Auto van Ewijk/LHC -:- LHC

Vriendschap/TOB - Havas -:- Havas

van Rooijen/VVW - ZAP -:- Zap

• Danielle

Ja, ik vond het ook verrassend! Ik ben het volledig met je eens. Stond ook te kijken van VOC-NEA en VVW-VTC. Stevo-Havas was te verwachten, omdat er een aantal basisspeelsters op wintersport waren en er ook nog een aantal blessures waren. De jeugd heeft het echter wel super opgepakt, dat geeft wel hoop voor de toekomst! :)

Ik denk dat het komend weekend gaat worden:

DSDV - Nieuw Heeten –> DSVD

Olympia 2 - VOC 2 –> VOC

Stevo - TVO –> Stevo

NEA - Auto van Ewijk/LHC –> LHC

Vriendschap/TOB - Havas –> VTC

van Rooijen/VVW - ZAP –> VVW

Weer veel succes allemaal!!

• draakje

VTC heeft de 1e helft erg goed gehandbald en stond ook stevig voor met 3 punten.

De rust was nog 1 punt verschil in het voordeel van VTC maar door te weinig concentratie en een paniekerig handbal omdat het zo goed ging vergaten ze te scoren waardoor ze binnen no time achter stonden met 4 punten. 5 minuten voor tijd maakte VTC gelijk en werd het erg spannen. Door een beetje een slecht lijdend dames koppel ( aan beide zijde ) kwam VTC de laatste minuten met 4 man te staan en had VVW alle kansen om te winnen maar ze speelde deze kansen erg slecht uit en wisten niet te scoren. Als je het geheel van de wedstrijd bekijkt is een gelijk spel wel terecht.

Volgende week heeft VTC het moeilijk want dan zijn 3 basisspeelsters op vakantie maar hopelijk pakt de vervanging het goed op en hopen we van Havas te winnen. Zelf ben ik dan ook heerlijk op wintersport!!

Allemaal succes!

• jopiedewit

je doet aan teamsport en je gaat op vakantie dat snap ik dus niet (competitie vervalsing gesproken ) wel een goed voorbeeld voor de jeugd.

• Danielle

Havas vaart er wel bij dat er toch een aantal van ons op wintersport zijn (geweest). Mijn wintersport was ook heerlijk.. :) Veel plezier draakje!

En jopiedewit, het hele jaar door gaat de handbal voor op alles, dus die ene wedstrijd die dan gemist wordt… ach.. dat moet kunnen. Als alles van 1 wedstrijd moet afhangen.. En ik vind het juist wél een goed voorbeeld voor de jeugd, want die kunnen dan eens aan de bak en eens proeven van handballen in de hoofdklasse! Super toch?

• draakje

Ah we hebben een nieuwe erbij. Welkom.

Je hebt gelijk dat je aan teamsport doet, maar als je aan het begin van het seizoen afspraken maakt met je team en iedereen gaat akkoord dan is er niks aan de hand. Heb jaren bij een ere-divisie ploeg gehandbal en daar mocht het inderdaad niet en dat weet je. Maar op dit niveau is het geen topsport meer en is plezier in handbal bij ons het allerbelangrijkste. Het draait niet alleen maar om handbal. Krijg je betaald is het wat anders.

En jopie bij welke vereniging hoor jij?

• draakje

go Danielle, ben ik helemaal met je eens.

• Engeltje

De uitslag van DSVD tegen ZAP verrast me toch wel, vind ZAP toch de betere ploeg….

En misschien waren ze bij VOC ook wel op wintersport??? Lijkt me niet dat NEA ineens goed is gaan spelen…?(met alle respect)

Het gelijkspel van VVW tegen VTC is op zich verrassend, omdat VTC natuurlijk toch een andere ploeg heeft dan begin van het seizoen, maar daarin tegen zeker niet minder ….dat blijkt wel!

En ja, ga je nou vier keer per seizoen op vakantie, ja dan moet je niet aan teamsport beginnen, maar als er duidelijke afspraken zijn wie er wanneer gaat, dan moet dat kunnen, zeker in de hoofdklasse!

• jopiedewit

ik hoor nergens bij……..maar bij welke club heb jij eredivisie gespeeld dan.

en mag je dar wel op vakantie, trouwens jij speelt bij vriendschap denk ik en welke positie, toch geen cirkel. (gezien je naam draakje)

• Engeltje

Whahahhahaaaaaa…….!!!

Go Jopie!!!!

Maar je bent in de war hoor, Draakje is geen cirkelspeelster.

En waarom denk je dat dan naar aanleiding van een naam? Maar `t is wel een beetje waar dat de cirkel een (klein) draakje is, in `t veld dan. Buiten `t veld is `t best een leuke meid!!!