uitslagen 1e klasse

• HVH

Klopt idd de uitslag die Arax had van D'n Boemelaer-HMC, tenminste ik heb dezelfde uitslag gehoord.

• Karmar

Tachos volgende week kampioen dan? Ze waren gisteren ook echt een klasse beter dan ons. Hoeveel teams degraderen er?

• bartek#9

Idd wat een nare tijd half 10… beter gewoon iets later.. 8 vertrekke is erg vroeg voor een zondag…

• Arax

Volgens onze bronnen standaard 2 en daarna is het afhankelijk van wat er in de regioklasse enz naar beneden komt. Dat ziet er allemaal goed uit waardoor er dus twee uitgaan bij ons. Is dus nog erg spannend allemaal onderin.

• claass

Iets te spannend als je het mij vraagt ja…..

Maakt ieder weekend wel weer een spannend speelweekend!!

• amy

Gelukkig hebben wij (vhc) gister gewonnen anders waren wij er ook heel dicht bij, nu staan we iets saver!!

• VHC

Ja belangrijke punten ja. Maar ik moet zeggen dat ik toch effe terug moet komen op de discussie van vorige week over de scheidsrechters…

We hadden voor de 3e keer dit seizoen dezelfde flapdrol. Hij fluit alleen omdat zijn maat geblesseerd is. En dit kan hij gewoon niet aan. Hij fluit niks af waardoor de wedstrijd echt steeds gemener en lomper werd. Dit keer hebben we aan het langste eind getrokken maar we hebben ook al eens wedstrijden verloren door hem. Het was net rugby dit weekend en srry voor de meiden die hard werden aangepakt maar dat was aan onze kant ook zo…we wilden allebei winnen en de scheids heeft het in de hand te houden, dat deed ie niet. Gelukkig zijn er geen blessures gevallen!!!

Op naar volgende week…en wat blijkt…waarschijnlijk weer dezelfde scheids….

• No.4

Nou, VHC,

Laten we er dan maar gewoon zelf een heel leuke wedstrijd van maken! ;-)

• VHC

mee eens :P