Een heel kort verslag, ben mijn koffers aant pakken voor een weekje weg…ben ook weg met de wedstrijd tegen de Hindes…helaas.
Wedstrijd tegen UDI is met een paar woorden omgeschreven. Ongelooflijk maar waar, wij kwamen niet gemotiveerd (genoeg) aan de start en stonden na een paar minuten met onze monden open én 5-0 achter (been there, done that…al een paar keer dit seizoen. Kuikens dat we zijn). Daarnaast misten we erg veel open kansen, keeper, paal, naast/over…en Udi had het vizier wel op scherp en kregen daarbij ook nog hulp van ons. De voorsprong bleef steeds 3-6 doelpunten en we hadden te weinig power om de inhaalslag door te zetten…een volledig terechte overwinning voor UDI, die zich daarmee (nagenoeg) veilig spelen.
De scheidsrechters…waren slecht. Consequent slecht, maar wel erg bedroevend. Maar goed, ze waren sympathiek ;-) Net als de mannen van UDI na de wedstrijd, alhoewel we ze de 3e helft ook maar gegeven hebben…Wijnandia uit en thuis…een heel groot verschil !!
Voor ons wordt het erg moeilijk…zoniet onmogelijk om ons te handhaven, gezien onze recente vorm en moeilijke programma. Komende 2 wedstrijden (gazellen en jupiter) zijn we weer niet compleet (lees: Stip)…dus worden errug lastig…en daarna rest ons Achilles en Helmond…lastig lastig lastig.
Mijn voorspellingen…zucht:
Blerick - Univé/Achilles
- Achilles heeft meer variatie en snelheid in het spel…laten we hopen dat ze met snelle kettingzagen gehakt maken van de houthakkers
Reehorst - Flexpoint/V&L 2
- Nipte overwinning voor Reehorst…ik moet Jeanette gelijk geven…tenzij de opbouwrij van V&L het heel erg op de heupen heeft, maar dat verwacht ik niet.
Schuytgraaf/Swift 2 - Jupiter '75
- Eitje voor de Juupkes
VHC - ASV UDI '96
- Mooie stevige pot handbal, waarbij VHC aan het langste eind gaan trekken als zij wél gedreven beginnen en grip hebben op Pete & Jacco ;-)
Wijnandia - de Gazellen
- Gazellen wint :-( Spelen fijner handbal, zetten leuke resultaten neer en wij zijn niet compleet.
Witte Ster '75 - Swift H
- Witte Ster wint…denk en hoop ik. Zou wel een mooie pot moeten zijn
Succes allemaal…en ik doe pas weer mee in de volgende post !