Zie net dat CSV thuis gewonnen heeft van HA R&O??
hoe is dit in vredesnaam mogelijk…wat is er gebeurd in castricum??
Wij, (lees CSV) hadden er een klein beetje meer zin in dan haribo en hebben dat ook de hele wedstrijd, onder goede leiding, op het veld tot uiting gebracht. Haribo liep mijns inziens rond met een instelling van ‘dit varkentje zullen we wel even wassen’ nou mooi niet dus. Wij hebben terecht gewonnen. Ik wens Haribo met deze instelling veel succes in de eredivisie……
'Ons huis' en ‘in de pocket baby’ (voor de insiders)
Goodnight and sleep well
M
Hehe Kieka kan weer eens on line, en nee niet alleen omdat we gewonnen hebben….
Mijns inziens een totale lees individuele off day voor HARO, met totale onderschatting richting de hell van CSV….
Onze verdediging zat potdicht en dat kon je van die van hun niet zeggen, dit terwijl het niet eens onze beste wedstrijd van het seizoen was.
HARO baalde ook behoorlijk na de wedstrijd en terecht, hun kampioensschap is een week uitgesteld nu en wij zijn (nog) niet gedegradeerd.
Prettige zondag iedereen!
Wat is daar gebeurd? Dat zal ik even vertellen HARO wou wel maar het lukte niet, CSV daarentegen was onbevangen aan deze wedstrijd begonnen en had niets te verliezen.
Ik weet niet waar HARO tegen aan het ballen was maar niet samen tegen CSV.
Wij waren vandaag met elkaar gewoon sterker en het lukte, ja geluk moet je hebben, en als je dan punten pakt is heet leuk om het tegen de NR1 te doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?