Voorspellingen Regio C ronde 15

• JJ

Bij deze: nieuwe ronde, nieuwe voorspellingen. Het wordt zowel spannend aan de top als onderaan. Place your bets!

Saturnus´72 1 - Westlandia

Westlandia 2 punten gepakt tegen Hercules, Saturnus 1 punt uit de laatste 6 wedstrijden. Toch moet Saturnus dit kunnen winnen; de gevarenzone is binnen bereik.

Northa - H.W.C.

HWC de laatste weken met moeite langs de zwakkere tegenstanders. Ze zullen winnen van Northa, met dit maal ook een klein verschil.

Snelwiek - Hellas 3

Hellas maakt naar mijn idee de laatste weken een erg sterke indruk. Snelwiek heeft de laatste tijd weer wat puntjes gepakt. Het fysiekere Hellas zal toch winnen.

Hercules 2 - SOS/Kwiek Sport

Deze pot gaat naar SOS.

DIOS - Saturnus

Kan een leuk potje worden, al denk ik dat DIOS hier makkelijk overheen kan lopen. Maar je weet het niet met die veteranen….

• nr6

veteranen willen stunten en proberen zeker Dios te pakken

• Jantje van Leyden

Mijn verwachting is dat SOS en HWC hun punten pakken tegen Hercules en Northa (sorry mannen)..

Laten we hopen dat de veteranen inderdaad kunnen stunten tegen DIOS. Aan de motivatie zal het niet liggen!! DE competitie wordt dan in ieder geval weer een stuk spannender aan de top want dan ligt de top 3 op 1 punt verschil van elkaar.

• #2.

Saturnus`72 - Westlandia —> Laat die boeren maar de punten pakken in Ridderkerk, dat houd het lekker spannend onderin.

Northa - HWC —> Ik denk dat HWC toch met een klein verschil gaat winnen.

Snelwiek - Hellas 3 —> Hellas is weer terug op hun doen en pakken punten bij snelwiek.

Hercules 2 - SOS/Kwieksport —> Geen inbreng voor de jonkies, punten voor SOS.

DIOS - Saturnus —> De topper van het weekend. Ik denk niet dat iemand (behalve DIOS) er op zit te wachten dat DIOS gaat winnen.Om het spannend te houden bovenin gun ik die ‘veteranen’ de punten.

• Amsterdammertje

Saturnus´72 - Westlandia

Westlandia. Ridderkerk is geen Rotterdam dus vertrekken de Westlanders daar wel met 2 punten.

Northa - H.W.C.

HWC houdt elke wedstrijd de spanning er weer in. Doen de spelers het niet, doet Rob het wel met soms rare beslissingen. Vraag me af of de nieuwbakken vader(s) weer mee speelt. Punten zonder meer naar de haringkoppen.

Snelwiek - Hellas 3

Leuke pot. Zal wel gelijk spel worden.

Hercules 2 - SOS

Alweer een gelijk spel.

DIOS - Saturnus

Moeizaam, héél moeizaam. Saturnus laat hier 1 punt liggen.

• lob koning

Saturnus blijft goed bij eerste helft waarna dios het heft in handen neemt en met tien punten verschil gaat winnen.

voor de rest winnen westlandia-hwc-hellas en sos.

veel plezier iedereen dit weekend….

• JJ

Saturnus - Westlandia is 37-28 geworden. Westlandia stond in het begin al met 10 doelpunten achter (14-4) en het is verder nooit echt meer een wedstrijd geworden. Qua doelpunten is het tussen de 7-12 verschil gebleven.

• tomas

leuke sportieve wedstrijd met goed leidende scheidsrechters en weer eens winst voor saturnus 72