wie trekt aan het langste eind 2e klassse b, brabant

• blackface

Vier teams aan kop in de 2e klasse b, Swift Helmond 13 gesp. 18 p. & de sprint, E.H.V. en H.V.W 12 gespeeld en 16 punten, dus vier teams aan kop met alle 8 verliespunten. Wie van deze teams speelt volgend seizoen in de 1e klasse ?

voorspellingen:

Aristos - Helios : gelijk

de Sprint - PSV : winst voor de Sprint

EHV - Swift : winst voor Swift

Habo - HVW: winst voor HVW

Tremeg - Dos'80: winst voor Tremeg

• Nigel

HVW heeft de beste papieren! Het is in ieder geval een spannende poule!

voorspellingen:

Aristos - Helios

gelijk

De Sprint - PSV

De Sprint

EHV - Swift

Swift

Habo - HVW

HVW

Tremeg - DOS'80

DOS'80

• blackface

nou ik weet niet wie de beste papieren heeft ! swift heeft al de meeste wedstrijden gespeeld, dus ook de meeste punten, dat moet de rest nog maar eens waar maken.

komend weekend zal het beslissen ! ?blackface schreef:

>

> Vier teams aan kop in de 2e klasse b, Swift Helmond 13 gesp.

> 18 p. & de sprint, E.H.V. en H.V.W 12 gespeeld en 16

> punten, dus vier teams aan kop met alle 8 verliespunten. Wie

> van deze teams speelt volgend seizoen in de 1e klasse ?

>

> voorspellingen:

> Aristos - Helios : gelijk

> de Sprint - PSV : winst voor de Sprint

> EHV - Swift : winst voor Swift

> Habo - HVW: winst voor HVW

> Tremeg - Dos'80: winst voor Tremeg

• Nigel

Inderdaad dit weekend even afwachten, maar HVW maakt een goede indruk vind ik. Zij spelen echt voor de winst, agressief en met drive. Dat kan Swift niet zeggen.

• blackface

stonden er twee weken geleden nog vier teams aan kop, nu is dit aantal gehalveerd. swift en HVW staan gelijk bovenaan en spelen niet meer tegenelkaar.

• sjouwspieler2

Tja 't zal van de komende wedstrijden af gaan hangen. Zowel Swift als HVW zal de punten moeten blijven pakken. Alvast een voorspelling voor het aankomende weekend. Alleen zal deze geen wijzigingen aan brengen in de kop.

Dos -EHV : Ik denk dat EHV deze punten mee naar huis zal nemen alleen zal dit wel een moeilijke strijd worden.

PSV-Habo : Als PSV op haar niveau presteerd moeten deze 2 punten in eigen huis blijven.

Swift- Aristos 2 : Punten blijven in Helmond, Swift heeft nog iets recht te zetten van de uitwedstrijd. En zal deze punten deze keer wel moeten pakken om mee te blijven doen.

HVW-Tremeg : Ook HVW zal deze punten moeten pakken. Al was het de vorige keer wel een moeizame overwinning. De dames van Tremeg geven zich nou eenmaal niet zomaar gewonnen. En afgelopen vrijdag hebben ze de inhaalwedstrijd tegen EHV ook overtuigend gewonnen. Het zal lastig worden maar ik denk toch dat de punten in wanroy blijven.

Helios-de Sprint : De sprint neemt deze punten wel mee. Ze staan wel niet meer mee op kop, maar zij moeten blijven gaan en hopen op foutjes die bovenin gemaakt zouden kunnen worden.

Dus als deze voorspelling klopt dan blijven de twee koplopers aan de leiding, met de hete adem van de Sprint in de nek.

• blackface

zou Tremeg zondag de punten gaan halen in Wanroy ?

Dat zo mooi uitkomen voor de Swiftgirls !!

• Nigel

Ik denk dat het belangrijk is dat de Swiftmeiden nergens puntjes laten liggen, naar mijn idee heeft HVW ‘eenvoudigere’ wedstrijden te spelen tot aan het einde van de competitie. Maar mijn voorspellingen:

DOS'80 -EHV

DOS'80

PSV-Habo'95

PSV

Swift- Aristos 2

Swift

HVW-Tremeg

HVW

Helios-de Sprint

De Sprint

• EX NUMMER 13

Hoezo eenvouderige wedstrijden, nigel, hvw heeft nog twee teams tegen die leuk meedraaien in de competitie en Swift maar 1, de sprint. De sprint zal overigens niet makkelijk gewonnen geven omdat het bij winst tegen swift moet hopen op 1 verloren wedstrijd van hvw, en hoera dan hebben we ineens 3 koplopers.

inmiddels heeft swift gewonnen van aristos 2, en liggen ze weer even alleen aan kop. Morgen zal het wel weer anders zijn. HVW zal wel winnen willen ze blijven aanklampen. Alhoewel tremeg een team is dat gewoon blijft gaan, ook al zit het kampioenschap er niet meer in, ze willen winnen. Dat is de mentaliteit van tremeg.

maar we zullen zien.

groetjes Nigel schreef:

>

> Ik denk dat het belangrijk is dat de Swiftmeiden nergens

> puntjes laten liggen, naar mijn idee heeft HVW ‘eenvoudigere’

> wedstrijden te spelen tot aan het einde van de competitie.

> Maar mijn voorspellingen:

>

> DOS'80 -EHV

> DOS'80

>

> PSV-Habo'95

> PSV

>

> Swift- Aristos 2

> Swift

>

> HVW-Tremeg

> HVW

>

> Helios-de Sprint

> De Sprint

• EX NUMMER 13

en weer een speelronde verder die verder niets extra's heeft toegevoegd behalve de spanning. 't gaat er echt om spannen en zoals het er nu naar uit ziet zal een beslissingswedstrijd de doorslag gaan geven. succes allemaal.