Ronde 22 eerste divisie Heren

• Grote trom

CSV - HA R&O

In theorie moet deze voor Ha R&O zijn. Of is er sprake van onderschatting? Of spelen zenuwen een rol voor de bekerwedstrijd tegen Hellas?

Hurry Up - Eurotech/Bevo HC 2

Hurry - up wil deze natuurlijk winnen. Maar Bevo wil revanche na de onverwachte thuisnederlaag tegen UDSV. Punten toch voor Hurry-up

Internos - FIQAS/Aalsmeer 2

Dit is een lastige. Internos heeft thuisvoordeel maar Aalsmeer is een goede, technische en solide ploeg. Internos pakt toch 2 punten.

UDSV - Hercules

Als je uit bij Bevo kunt winnen moet dit een makkie zijn. Punten voor UDSV.

White Demons - Denkit/Groene Ster

Groene Ster, opgepast. Er loopt bij WD een nummer 17 rond waarvan de ellebogen alle kanten op gaan. Daarbij is het publiek van WD er op gefocust om spelers van de tegenstander te kwetsen. Vervolgens hebben de fatsoenrakkers van dat publiek alleen maar oor voor wat de tegenstander op de tribune roept en daardoor het eigen kwetsende publiek niet meer horen. Al met al een behoorlijk zielig en triest zooitje daar in Berkel Enschot. Dus Groene Ster; oren dicht en bescherm je neus. Vervolgens afschieten!!! Punten mee naar Zevenbergen.

Hypotheekbanque/VenS - TB Europe/MHV'81

Kieperkiller weet hier alles van. Ook hier neuzen beschermen en je eigen spel spelen. Dan gaan de punten mee naar Mill.

KRAS/Volendam 2 - vd Voort/Quintus 2

Normaal gesproken blijven de punten in Volendam.

• Leuk spelletje

CSV - HA R&O

Punten voor HA R&O (iemand Kieka gezien / gehoord?)

Punten voor Hurry-up. Of zetten ze alles in op de na-competitie en doen het nu rustig aan..?

Internos pakt hier de punten. Niet makkelijk. Doelpuntje verschil is ook gewonnen.

UDSV - Hercules

UDSV heeft iedereen verbaasd tegen Bevo. Nu pakken ze weer 2 punten.

WD, is dat niet die ploeg waar zonder hars gespeeld moet worden? Dat dit in hun voordeel werkt dit seizoen (en andere seizoenen) moge inmiddels wel duidelijk zijn. Thuis wordt er gewonnen (8, 2 verlies) en uit verloren (9, 1 winst). Je kunt hier best spreken van een competitievervalsing. Ik denk dat het NHV zich eens moet uitspreken over het hars gebruik. Of allemaal WEL of allemaal NIET.

Ik sluit me aan bij Trom betreffende de “supporters” van WD. Wij hebben dit ook ervaren. Overigens zie je hun supporters niet bij uitwedstrijden. Dat zegt waarschijnlijk alles.

Punten mee naar Mill.

Punten voor Volendam.

• 7 meter

er loopt bij internos een toneelspeler rond die net zo hoog is als de ellebogen van no 17. Als die zo nodig zijn neus heeeeeeeel hard moet stoten, moet er toch op zijn minst iets van te zien zijn. Is goede tijden iets voor Rink? Kunnen iedereen gebruiken.

• 7 meter

He Leuk spelletje, ook verloren zeker, ik zag ook 1 supporter van jullie.

• Leuk spelletje

En zo zie ja maar weer. bij WD alleen anderen kwetsen en geen reflectie….

Succes daar in Brabant. Je zult het nodig hebben.

• kieperkiller

zit de carnaval erop wordt het toch weer een dikke neuze schow komend weekend,als ik zo mag aannemen.

maar wie o wie gaat nog een periode pakken?

CSV - HA R&O …..csv in ieder geval niet.

Hurry Up - Eurotech/Bevo HC 2……hurry up heeft hem al,en wil thuis winnen,..en zo geschiede.

Internos - FIQAS/Aalsmeer 2 …..internos mag zich niet vergissen,anders periodetitel mischien al verspeeld.gelijkspel..mischien net voldoende.

UDSV - Hercules ……of toch utrecht lachende 3e of 4e met vooruitzicht op periode?? winst in utrecht,maar toch nipt.

White Demons - Denkit/Groene Ster ……nou,de demonen in opmars,met biertenders langs de zijlijn.toch gelijkspel.

Hypotheekbanque/VenS - TB Europe/MHV'81…na een mooi weekendje groningen,lekkere afsluiting in de grunningse bunker.punten mee naar mill.en dan eens eens een echte graadmeter voor de beker..volendam 1 thuis voor de beker.HEE GRAPJE.

KRAS/Volendam 2 - vd Voort/Quintus 2 ….winst volendam,en kan ik alvast paling bestellen,2 bosjes van die man daar aan dat water.betaal dinsdag wel.of komt er niemand van 2 mee naar millse?

• pinda 5

CSV - HA R&O

Geen twijfel over mogelijk, HA R&O pakt hier de punten. De terechte kampioen tegen de terechte nummer laatst.

Dit lijkt mij een afgetekende overwinning voor de heren van de majoor. De heren van Bevo 2 hoeven niet zo nodig meer, en de majoor wil altijd winnen…

Dit is een hele interessante pot. Twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn…Ik ga toch voor een overwinning voor de thuisploeg.

UDSV - Hercules

Ik ga voor een stuntje van haagse kant. UDSV is toch een stuk minder zonder van Dijk, Hercules gaat voor die vierde periode!

Belangrijk duel onderin! twee ploegen die met evenveel punten staan. Ik zie White Demons hier wel winnen. Is naar mijn mening gewoon een net iets beter ploeg die ook nog eens thuis speelt…

Dit mag geen probleem zijn voor de mannen uit Mill… V en S kunnen goed hout hakken, meer niet…

Hangt helemaal af van de samenstelling van beide teams…maar normaal gesproken met Volendam deze pot winnen!

• haha

CSV - HA R&O –> ruime overwinning voor HA R&O

Hurry Up – BEVO –> Hurry Up

Internos - Aalsmeer 2 –> Aalsmeer 2 wanneer ze het toneelspel thuis laten

UDSV- Hercules –> Hercules

White Demons - Groene ster –> vallende sterren en ellebogen zijn er aan beide zijde, dus laten we de punten maar delen

V&S - MHV ‘81 –> MHV ’81

Volendam 2 - Quintus 2 –> Volendam

• Amsterdammertje

CSV - HA R&O

Geen twijfel over mogelijk, HA R&O overschat zichzelf en onderschat Kieka c.s. Ondanks dat pakt het hier uiteindelijk (moeizaam) wel de punten. De rode lantaarn wordt een schijnwerper. Volgend jaar weer in de hoofdklasse A.

Hurry Up - Bevo HC 2

Hurry Up wil (zeker na vorige week) laten zien dat zij terecht als 2e geplaatst zijn. Bevo kruipt wat in de schulp als er flink verdedigd wordt. Gelukkig is het terug in de bus altijd weer gezellig. Winst voor de Duitsloze Drenthenaren.

Internos - Aalsmeer 2

Als Internos mee wil blijven doen voor de nacompetitie, en dat willen ze, mogen ze niet veel punten meer morsen. De oe's en de aaaa's konden nu wel eens terecht zijn (Internos is niet voor de poes), maar welke schiedsrechters koppel gaat daar nog intuinen ??? Punten blijven in Etten-Leur.

UDSV - Hercules

De ruime winst vorige week op Bevo laat zien dat UDSV voor de 4e periode gaat. Maar ook Hercules scoorde makkelijk. De verdediging van beide ploegen moet het gaan doen maar is niet altijd even best. UDSV heeft nog een 2e kans op nacompetitie dus laat Hercules maar winnen.

White Demons - Groene Ster

Beide ploegen moeten vol gaan voor de 4e periode. Internos en UDSV vechten om de plek van HARO in de nacompetite. Zenuwen gieren door de keeltjes van de boys uit Zevenbergen. Routine en driewielers bij W.D. laat G.S. achter het net vissen.

VenS - MHV'81

De vergane glory van V&S compenseerde tot nog toe hun onvermogen met de botte bijl. Voor de mannen uit Mill mag dit vanwege hun snelheid geen probleem zijn . Wel voor de nacompetitie heel blijven (killer) en natuurlijk de puntjes mee naar huis.

Volendam 2 - Quintus 2

De mannen uit Kwinsheul hebben enorm veel pech gehad. Ook moesten een maximaal aantal spelers van het 2e helpen de eer van het 1e te redden. De blessure leed is nagenoeg voorbij, het 1e heeft een vaste plek in de degradatie poule. De boys gaan er helemaal voor, hebben meer kwaliteit en zijn ook in de “breder”. Volendam heeft wel de paling maar niet de punten. De vis wordt duur betaald.

• M-unit

mennnnn hadden jullie het allemaal lekker faut. Csv hat gewonnen von die kakkerl…HA R&O ;)