Hoofdklasse A dames

• Engeltje

Bij deze moet ik even iets kwijt. Ik ga mijn eerdere voorspellingen wijzigen….

Ik heb DSVD zien spelen en eerder heb ik ooit gezegd dat ik in hun wel een titelkandidaat zag, maar daar kom ik op terug. Ik vond ze erg tegen vallen, met alle respect hoor, maar dan vind ik ploegen als ZAP en van Rooyen mooier handbal spelen. Had veel meer verwacht qua spelvariatie, maar ze zijn eigenlijk alleen maar snel.

Verder waren de uitslagen van afgelopen weekend niet erg verassend geloof ik?

Op naar volgend weekend, wat denken we?

• marianne58

Engeltje , je hebt volkomen gelijk. Mijn visie op de wedstrijden die ik gezien heb

is dat de ploegen uit het westen van ons land technisch beter zijn en meer spelvariatie hebben en de oostelijke ploegen moeten het meer van werkhandbal of van snelheid hebben. Mijn voorspellingen klopten behoorlijk alleen ik had gehoopt dat stevo voor een verrassing zou zorgen .Nou maar afwachten wat of het volgend wekend brengt.

• draakje

Daar heb je helemaal gelijk in. Ze zijn alleen maar snel en de dekking van hun staat ook erg sterk, aanvallend zijn ze niet echt super.

Ik denk dat Zap de kampioen van de hoofdklasse gaat worden.

Ik denk het volgende:

NEA - TVO TVO

Nieuw Heeten - VOC 2 Nieuw Heeten

Olympia 2 - Havas Havas

Stevo - van Rooijen/VVW VVW

Auto van Ewijk/LHC - DSDV DSVD

Vriendschap/TOB - ZAP VTC

We zullen het wel weer zien dit weekend!

Allemaal succes

• Danielle

Inderdaad, jammer dat we niet voor die verrassing hebben kunnen zorgen! Het blijft wennen hoor, die hars! Daardoor is er veel balverlies geleden. Pfff.. en jeetje, wat een vieze kleedkamers/douches daar bij ZAP, de graspollen en modder lag(en) nog in de kleedkamers en onder de douches, brrr! (moet het even kwijt!)

NEA - TVO –>TVO

Nieuw Heeten - VOC 2 –>VOC2

Olympia 2 - Havas –>Havas

Stevo - van Rooijen/VVW –>VVW

Auto van Ewijk/LHC - DSDV –>DSVD

Vriendschap/TOB - ZAP –>VTC kon nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen. Dat houdt de spanning er wel in, he!

Succes allemaal, ik ga lekker skieen!! :)

• draakje

Dat hars blijft altijd een onderwerp.

Wij uit het westen vinden het altijd vervelend als we niet met hars mogen spullen en dan hebben wij daar veel problemen mee. Dus dat houd dan de wedstrijden met of zonder hars in balans!!

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft de kleedkamers van ZAP. Het lijkt wel of je in voetbal kleedkamers terecht bent gekomen. Je kan daar van alles oplopen. En echt warm is het in de hal ook niet. Je kan echt zeggen dat je op het boerenland bent.

Zo is dat bij jullie toegestaan om tijdens de competitie op wintersport te gaan?

Veel plezier.

• Ellen

Het was helemaal geen goede wedstrijd van DSVD. ze hebben veel kansen gemist.

• Engeltje

VTC heeft ook veel kansen gemist…. En ze waren en zijn niet compleet…

• marianne58

Ik wens alle speelsters die wel op wintersport (mogen ) gaan een hele fijne vakantie toe en dat ze heelhuids terug komen.Er zijn ook speelsters die met een gezin rekening moeten houden en als een team wil dat ze bij dat team blijven spelen moet een vereniging daar ook rekening meehouden want vaak zijn die speelsters al een hele zondag of zaterdag avond weg bij hun gezin.

dus vanaf deze kant VEEL PLEZIER.

• draakje

daar heb je helemaal gelijk in.

Je speelt geen ere-divisie en krijgt ( als het goed is ) ook niet betaald.

Bij ons mag je ook een week op wintersport want je handbalt tenslotte voor je plezier en je hebt inderdaad ook rekening te houden met je familie. Het hele jaar draait het al om handbal en een lekkere ontspannen vakantie is ook heerlijk.

Zelf ga ik ook op wintersport en wanneer ik ga, gaan er nog 3 andere dus is het dan weer een beetje aanpassen in het team maar dat zal wel lukken.

En wat de wedstrijd van DSVD betreft. Beide partijen hebben veel kansen gemist maar dan nog vind ik DSVD op dit moment geen kampioensploeg. Zeg niet dat ze geen kampioen kunnen worden maar qua mooi handbal vind ik Zap en VVW beter.