Uitslagen Regio klasse C heren

• #2.

Leuke wedstrijden achter de rug? Nou, ik heb vanaf de tribune genoten bij de volgende wedstrijd:

Saturnus Leiden - Saturnus`72

In het bgin scoorde beide partijen veel, want na 10 minuten stond het al 12-10. Saturnus Leiden kon hun voorsprong iets vergroten en zo was er een ruststand van 18-14.

De 2e helft verliep wat rommelig de 1e 10 minuten, want Saturnus`72 wist terug te komen tot 22-20. Daarna verschenen de irritaties bij de mannen uit Ridderkerk en kon Saturnus Leiden makkelijk uitlopen tot een ruime overwinning, namelijk 39-25.

Aan de kant van Saturnus Leiden wist nummer 7, Jasper Ooliroock (kan ook zijn dat ik de achternaam verkeerd neerzet) een break-out vanaf ongeveer 13 meter de kruising in te rossen.

Bij Saturnus`72 kreeg nummer 9 mandekking en veel van zijn schoten werden geblokt. De keeper was niet heel goed, maar hield er wel 2 break-outs uit. Zoals eerder gemeld door iemand hier op het forum, alleen nummer 9 is regio klasse waardig.

• FerJ8

Toch knap dat je over een ploeg kan oordelen zonder de omstandigheden te weten…

• Narfy!

Hellas - Northa: 20 - 18 na een 16 - 5 ruststand.

In de eerste helft ging alles goed bij Hellas met hier en daar een klein handje van de scheidsrechters en werd er veel gemist door Northa… De tweede helft gaf precies het tegenovergestelde beeld, Northa speelde beter en Hellas kwam er niet doorheen. Toch heeft Hellas het uit kunnen spelen en de punten bleven in Den Haag.

• tomas

is inderdaad jammer dat heel veel spelers in deze regioklasse niet verder kijken

en heel snel hun conclusies trekken.

Heb ook een leuke wedstrijd gezien maar door teveel blessureleed bij saturnus is het moeilijk om 60 minuten lang stand te houden.

en wanneer is iemand regioklasse waardig???????????????

door het aantal doelpunten dat men per wedstrijd maakt????????????????

oke dan

• #2.

Ik weet heus wel dat jullie een cirkelspeler missen (misschien wel meerspelers), en het gaat niet alleen om doelpunten maken ;).

Val mij nu niet aan, ik ben niet de eerste die dit meld over jullie.

• lob koning

H.W.C. -DIOS 22-22

Zeer leuke pot om te zien voor de toeschouwers. Er was spanning en vechtlust allebei gingen voor de overwinning maar die kwam er niet uit.

Uiteindelijk meschien wel een terechte uitslag hwc starte zeer goed en vel aan de wedstrijd van 2-0 naar 4-4 bleef gelijk opgaan eerste helft.

HWC stond 1 punt voor met de rust.

Tweede helft ook gelijk op tot ongeveer 12 min voor tijd waar hwc een voorsprong nam van 5 doelpunten dios vocht knap terug en lieten de koppen niet hangen.

Met nog 30 seconde te spelen mist dios een pingel voor de gelijkmaker (totaal 5 gemist plus ook nog eens 8 open kansen) dios gaf toen mandekking aan iedereen waarbij hwc schoot met nog 10 sec op het bord de keeper hield die bal er kwam een snelle tegen aanval waarbij dios weer een pingel kreeg in de laatste seconde maar wie moest die nou nemen omdat er al zoveel gemist waren toen kwam onze betrouwbare keeper en zei ik neem hem wel en roste die bal er goed in.

HWC bedankt voor de super leuke en spannende wedstrijd.(Ron ook bedankt voor de biertjes in de kleedkamer)

Scheidsrechters ook bedankt die waren ook goed.

• Jantje van Leyden

Het was inderdaad een leuke wedstrijd die vooral in de eerste helft redelijk gelijk op ging en alle twee de ploegen productief waren. Zie de ruststand van 18-14.

De tweede helft werd er aan de kant van Saturnus Leiden even tandje op geschakeld. Tempo ging omhoog en uiteindelijk konden de mannen uit Ridderkerk het niet meer bijbenen.

Op naar volgende week tegen DIOS. Opvallend dat ze afgelopen weekend punten moesten delen met HWC, en SOS is de lachende derde. Zouden we de competitie nog spannend kunnen maken tegen het einde?

Punten afsnoepen van DIOS en HWC en SOS punten pakken. Ligt de top 3 weer dicht bij elkaar. Zou toch leuk zijn!

• Amsterdammertje

EEN BIERTJE IN DE KLEEDKAMER VAN RON ??????????

Daar moet ik de 1e van hem nog krijgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!