Allstart-team Regioklasse B

• Jean United

Dag Dames en Heren,

Dit topic is al eens eerder geopend, maar ik vond dat de harde kern van de Regioklasse-forum'ers hier niet hun stem heeft laten gelden en dat vind ik toch wel moeten.

Dus laat je horen..en bekijk ook even het vorige topic hierover..

• Sjonnie 21

Weer met dezelfde regels??

• Jean United

@ Sjonnie21:

Kopie uit vorige topic, dus laat maar gaan!

Heren en Dames…

Het is nog altijd een All-Star Team…en als daarbij meerdere spelers uit één team komen dan zij het zo!

Ik vind ook dat er toch wel een bank moet zitten…dus 2 spelers voor elke positie dan maar…

L-H: Jeroen Baats (VHC)–> deze toch al oudere speler brengt heel veel dreiging en neemt veel ervaring mee in zijn spel..ondanks dat hij ook middeopbouw speelt is hij vaak de beslissende man, Kevin Okkers (Witte Ster) jong kereltje, de tachos-huurling, snelle speler met veel snelheid..sluit alleen nog niet zo heel goed af..maar toch een plekje in dit team veroverd.

L-O: Michiel Kokkelmans (V&L) –> ervaren rot binnen dit team en is zeker verdedigend van grote waarde en scoort op de beslissende momenten, Michiel Heijmans (Wijnandia) lekker schot en ook belangrijk in de dekking.

M-O: Dane Krijntjes (V&L) –> Kleine beweeglijke speler met goed schot, Kees van Hoof (Swift Helmond) ook hij elke wedstrijd van zeer veel waarde voor zijn ploeg.

R-O: speler van Jupiter, alhoewel hij maar 2 bewegingen kent vond ik het toch een goede speler, kleine jongere jongen van Witte Ster alhoewel hij tegen een 6-0 dekking weinig heeft aan zijn schot en beweeglijkheid..maar goede speler.

R-H: De altijd vriendelijke portugees van VHC, gevolgd door ?? kan me even geen goede rechterhoekspelers herinneren in deze klasse…

Cirkel: De man van Witte Ster en de kerel van Achilles. 2 fysieke kerels en dat is belangrijk op deze positie, zorgen voor ruimte en weten een tikkie uit te delen in de dekking.

Keeper: Ferry van Leent(Reehorst) verre weg de beste keeper van deze klasse, gevolgd door de keeper van Witte Ster Meneer Obbens.

• Sjonnie 21

Ow en wat is je eigen voorspelling natuurlijk :)

• larry bird

mijn all-star team

keeper: vind die van witte ster op nummer 1 en die van wijnandia op 2 snap niet hoe sommige van ons op die van reehorst stemmen want die bakte er tegen ons niks van of hij had een mindere dag dat weet ik niet.

links hoek: jeroen baats vhc of kes van hoof swift helmond als die er staat tenminste.

Links opbouw: ongetwijfeld die van udi die jongen schiet goed en veel raak alleen jammer dat hij erg vlug over de rooie te brengen is.

midden opbouw: die jongen van v&l weet niet hoe hij heet maar tegen ons schoot hij alles raak prikt er regelmatig een naar de circel en ziet veel medespelers vrij staan.

rechts opbouw: ik heb nog niet tegen elk team uit de klasse gespeeld maar tot nu toe vind ik die jongen van reeehorst wel in het all-starteam thuis horen de rest ken ik niet en mezelf noemen gaat te ver omdat ik nog steeds een trainingsachterstand van 1 jaar heb maar ik ben op de weg terug.

Rechts hoek: die jongen van vhc is een portugees geloof ik.

Circel: de speler van witte ster op een die van achilles op 2 en als hij speelt reno baretti van blerick ondanks zijn leeftijd nog altijd een plaaggeest op de circel

• Student_13

Na tegen Jupiter gespeeld te hebben, weet ik zo ongeveer weer hoe goed iedereen deze competitie is.

Linkerhoek: Zoals iedereen zegt, linkerhoek van VHC

Linkeropbouw: Al speelt hij bij V & L op het midden, de middenopbouw van V & L (die springt hoog genoeg voor de linkeropbouw)

Middenopbouw: Middenopbouw Witte Ster (die dit seizoen weer terug is)

Rechteropbouw: Roy Meijs van Witte Ster (maar ik mis eigenlijk een linkshander van 2 meter +)

Rechterhoek: De rechterhoek van Jupiter gooit ze er makkelijk in

Cirkel: Joris Grob (Udi), snel en staat altijd op de goede plek (kan ook nog goed verdedigen ook)

Keeper: Ferry van Leent is beter dan de rest

• HandballerxXx

Linkerhoek:vhc jeroen baats zoals ze al zeggen.

Linkeropbouw: Kees van Hoof van swift helmond goeie schijnbeweging en ondanks zijn lengste flapt hij er veel in.

middenopbouw:duidelijk van V&L goed schot op doel goed overzicht verdeelt spel goed.

rechteropbouw:Mark Swinkels verdient er ook een plekje in hij is dan wel hele wedstrijd afwezif maar als ie schiet dan schiet ie ( swift helmond).

en die deelt de plaats toch wel met de opbouwer van gazelle die nou geblesseerd is.

rechterhoek: de portugees die iedereen bedoelt is ook goed.vhc

Cirkel:als die stevige van swift arnhem er zou staan hij das gewoon maal kracht hijs linker opbouwer maar over algemeen cirkel loper van witte ster.