Kwiek deel 2

• Sjonnie 21

Een aantal weken werd er nogal negatief gediscussieerd over Kwiek, wat toen ook terecht was. Sinds Woudstra zijn vertrek heeft aangekondigd en na de zeperd tegen Dalfsen loopt het puntenaantal bij Kwiek echter snel op. De kampioenspoule lijkt zelfs dichterbij dan de strijd tegen degradatie :)

Waar kan dit nou aan liggen???

Ik denk overigens wel dat het voor de spreiding goed is dat er ook een eredivisieploeg in de afd. Oost is (misschien zelfs 2)

Maar goed, zal iedereen blijven na dit seizoen?? Een Sharina van Dort heeft immers niet voor niets in de kijken gespeeld bij (Jong) Oranje).

• Gianni

Ik speel mezelf ook altijd in de kijken.

• Jean United

Wat heeft Eredivisiehandbal met spreiding te maken? Er moeten gewoon de beste teams inzitten en waar die vandaan komen dat zal een rotzorg zijn lijkt mij…

Bje onbelangrijk dit!

Maar goed, kwiek heeft idd een stijgende lijn te pakken, misschien ligt het idd aan Woudstra..maar lijkt me sterk..ik voorspel een dip van Kwiek…binnenkort weer..ploeg is veels te wisselvallig…

• Sjonnie 21

Nee het maakt ook niet uit dat waar ze vandaan komen, maar voor het handbal in de regio Raalte is het natuurlijk goed dat er daar ook eredivisieclub is. Die dip zal misschien wel komen, maar dan zitten ze in de kampioenspoule en zijn ze al veilig :)

• Jean United

Competitie is nog niet afgelopen, ècht veilig zijn ze nog niet..kunnen nog genoeg punten laten liggen!

En daar in de regio moeten alle talenten en hun ouders eens over hun trots heenstappen..wil je ècht een kampioensteam ooit hebben daar dan zullen talenten samen moeten en niet willen omdat het kwiek is.

• Sjonnie 21

Ben ik het mee eens, er moeten meer kinderen de stap wagen bij Kwiek. Talent loopt er genoeg in die regio (ik bedoel de selecties doen het altijd best aardig). Daarna moeten er echter nog genoeg stappen gemaakt worden en daar gaat het niet helemaal goed denk ik.

Dus talentjes: Ga eens een keer kijken!

Dus clubs: Steun de echte talenten richting de top!

• jopiedewit

misschien werkt het wel bevrijdend dat woudstra heft aan gegeven te stoppen…of heeft het te maken dat de nieuwe trainer daar al rondloop en de meiden zich willen en moeten bewijzen tegenover die deen, maar kwiek is niet de enige waar de talenten heen kunnen, ik vind het eigenlij wel knapper van dalfsen die spelen 1e jaar eredivisie en doen het niet eens verkeerd wat kwiek al diverse jaren presteerd doen hun in 1 jaar tijd

• Sjonnie 21

Maar Dalfsen heeft toch wel een aantal speelsters van andere clubs erbij gekregen die niet naar Kwiek wilde. Dat was in principe ook de strekking van het vorige topic over Kwiek. Tja, die Deen zal wel een en ander in zijn mars hebben maar het is toch helemaal niet zeker dat hij daar de hoofdtrainer wordt volgend jaar?

• jopiedewit

het kan wel zijn dat de speelsters van een andere vereniging zijn gekomen bij dalfsen ,maar komen die van eerste of regio teams volgens mij wel en niet van andere eredivisie ploegen als dat zo is is het nog knapper maar ik weet niet hoeveel er dit seizoen zijn gekomen bij dalfsen ik dacht dat deze meiden vorig jaar kampioen waren geworden….en wat die deen betreft ik heb begrepen dat het al rond was voordat wouidstra weg zou gaan….maar ik kan er naast zitten , maar toeval bestaat niet in de sport

• Peter

Voor Alle mensen die niet bij GIBO/GROEP Kwiek betrokken zijn.De dames hebben op eigen kracht en met de bezielende leiding onder leiding van Henk Woudstra in ieder geval voor het kmend seizoen het eredivisieschap veilig gesteld.En ik hoop dat hier mee het geroddel is afgelopen.gr

peterSjonnie 21 schreef:

>

> Een aantal weken werd er nogal negatief gediscussieerd over

> Kwiek, wat toen ook terecht was. Sinds Woudstra zijn vertrek

> heeft aangekondigd en na de zeperd tegen Dalfsen loopt het

> puntenaantal bij Kwiek echter snel op. De kampioenspoule

> lijkt zelfs dichterbij dan de strijd tegen degradatie :)

> Waar kan dit nou aan liggen???

>

> Ik denk overigens wel dat het voor de spreiding goed is dat

> er ook een eredivisieploeg in de afd. Oost is (misschien

> zelfs 2)

>

> Maar goed, zal iedereen blijven na dit seizoen?? Een Sharina

> van Dort heeft immers niet voor niets in de kijken gespeeld

> bij (Jong) Oranje).