Voorspelling Heren Hoofdklasse A ronde 16

• Kensen (DSS nr 8)

Smeeing/BDC - E&O 2 30 - 28

Als E&O thuis al niet eens de moeite neemt om een team op de been te brengen tegen Actief, dan heb ik mijn twijfels wat ze meenemen naar Soest… BDS zet goede lijn door en zal dan ook winnen…

FIQAS/Aalsmeer 3 - Orakelgroep/Stiens 30 - 24

En wedstrijd voor de afstandschutters. Stiens heeft er één, Aalsmeer twee.. dat zal net het verschil maken…

Actief Kl - AHC-Kolping -Vrone 24 - 32

Actief zit in een hele goede lijn sinds de wedstrijd tegen Blinkert. Echter Kolping is net even een maatje te groot voor de krappe selectie van Vinnie en Alex…

De Blinkert - Celeritas 30 - 21

Celeritas weet geen raad met de bal met hars, en Blinkert is fanatieker.

GoconnectIT/Fortissimo - Mannak/Hurry Up 2-HVC 2 28 - 27

Na de goede overwinning op Aalsmeer verslikt HVC zich in Fortissimo

UDSV 2 - DSS 18 - 31

De uitwedstrijd was 40 - 15 en UDSV zal zich niet weer zo af laten schieten. Zij zullen de wedstrijd proberen te vertragen, waardoor het aantal doelpunten beperkt blijft…

• Passief Spel

Smeeing/BDC - E&O 2

Volgens het verslag had BDC minimaal 1 punt verdiend tegen de koploper, dus van E&O 2 moeten ze kunnen winnen: 22-20

FIQAS/Aalsmeer 3 - Orakelgroep/Stiens

Aalsmeer zal toch wel weer eens willen winnen lijkt me… 32-22

Actief Kl - AHC-Kolping -Vrone

Kolping kan prima overweg met het fysieke spel van Harry Poker (de echte) en z'n vriendjes: 25-29

De Blinkert - Celeritas

Ze staan wel bovenaan, maar de laatste weken zijn de uitslagen niet altijd overtuigend te noemen. De mannen uit de harsloze vrieskist gaan het slachtoffer worden van de gebrandheid bij De Blinkert om te laten zien dat ze (in hun ogen?) terecht bovenaan staan: 24-36

GoconnectIT/Fortissimo - Mannak/Hurry Up 2-HVC 2

Fortissimo wil nog wel een plekkie stijgen op de ranglijst. Het Drentse Oranje voorkomt dat liever. Klinkt als tegenstrijdige belangen? Dan maar gelijkspel: 26-26

UDSV 2 - DSS

DSS zonder hars is heel anders dan met. Toch gaan ze geen enkele moeite hebben met de theoretisch nog-niet-zekere degradant uit Utrecht: 20-29

• Passief Spel

Soms doe ik weleens dom en draai een voorspelde uitslag om.

Shit, dat rijmt…

De Blinkert - Celeritas: 36-24 bedoelde ik natuurlijk.

• Alégandro

Kensen (DSS nr 8) schreef:

Smeeing/BDC - E&O> 2

Smeeing/BDC met speels gemak een niet compleet Actief won ook eenvoudig bij E&O.

Iedereen van Aalsmeer is weer terug van wintersport dus wordt een ruim zege.

Actief Kl - AHC-Kolping-Vrone

Actief is zoals altijd thuis helemaal compleet, uit kon Actief net niet de punten pakken, nu thuis worden het 2 punten voor Actief

De Blinkert -Celeritas

De blinkert schiet Celeritas terug naar waar ze horen, in de vrieskist.

GoconnectIT/Fortissimo - Mannak/Hurry Up 2-HVC 2 >

Fortissimo gaat winnen mits hurry up de Young Ones van het 1e team meeneemt naar Cothen.

UDSV 2 -DSS

DSS zal er toch een walk over van moeten maken als zelfs Actief al in de dreef kan Winnen of nie Kensen ;)

• Gianni

Kensen, hoe is ie ouwe pik, nog geschorst? :p

• Kensen (DSS nr 8)

Gianni,

Ik heb alleen de eerste drie wedstrijden van ons gemist.. 8 wedstrijden schorsing lijkt me lang genoeg, voor zo'n foute beslissing… Buitencompetitie is ook niets voor mij, met dat niveau van scheidsrechters daar.. Allemaal komen ze met hond, stok en bril… en nog zien ze de helft niet… niets voor mij… ;-)

• woutje wachtmans

Smeeing/BDC - E&O 2

BDC moet nu echt weer gaan winnen, om niet weer te degraderen.

27-24

Aalsmeer thuis is niet te verslaan.

30-22

Vrone is gewoon beter, zelfs na de lange reis.

24-27

De Blinkert - Celeritas

De Blinkert proeft de promotie. Vorig jaar struikelden ze wel in het zicht van de finish.

30-22

Fortissimo maakt zijn doelpunten wel, dit keer moeten ze alleen beter verdedigen dan de vorige wedstrijd.

32-30

UDSV 2 - DSS

DSS is aanvallend met Kersten gewoon erg sterk, alleen verdedigend laten ze het nog wel wat liggen.

24-33

• Kensen (DSS nr 8)

Aalsmeer thuis is niet te verslaan???

Dan zou ik nog eens terugbladeren in de uitslagen… ;-)

Blinkert proeft promotie?… Nee… ze ruiken promotie…

• holgerson

Smeeing/BDC - E&O 2

Eindelijk kom E&O2 in de competitie. 3 wordt kampioen, dus degradatie onlopen…. Het ware E&O2 staat op 33-22

Aalsmeer gaat orde op zaken stellen, maar Stiens geeft niet echt mee na de tariners wissel.33-27

Actief gaat het de mannen van Vrone moeilijk maken met het ware vecht handbal. Hard en in een volledige bezetting gaat Actief net niet aan het langste eind trekken. 29-31

De Blinkert - Celeritas

Koelkast, vervelend, alleen een break……. 35-20

lastige pot. Veel zal afhangen of H-up de knullen van het eerste kan/mag meenemen. Ik gok van niet dus de thuis overwinning, maar nipt 28-29

UDSV 2 - DSS

Als alles loopt als het zou moeten is het een eitje voor DSS. Maar loopt alles?? Toch is het voor mij de sterkste ploeg na Aalsmeer (als ze natuurijk willen/kunnen). En ook de ploeg om te promoveren(blinkert komt te kort, Kolping wil DENK IK niet, en de blinkert komt tekort), om even in te spelen op het toppic A vs.B. Wil het natuurlijk aan de ene kant wel zien, maar geloof echt dat deze ploegen(wie ook tweede word) de andere nummer twee een goede partij kunnen bieden! Maar de uitslag van deze wedstrij 22-39

• Krulkoning19

Smeeing/BDC - E&O 2

BDC onderschat de jonkies van E&O…dit wordt een gelijkspelletje 28-28

De Friezen zakt de moed alsmaar verder in de schoenen…volgend jaar maar weer proberen in de Regioklasse.. 32-20

Actief gaat de nederlaag in St. Pancras even weer rechtzetten…ze gaan de stijgende lijn doortrekken..31-29

De Blinkert - Celeritas

In Haarlem hebben ze geen vrieskist….32-26

Gelijkwaardige ploegen, ook dit wordt een gelijkspelletje….29-29

UDSV 2 - DSS

Verder geen uitspraken overdoen….18-32