DSVD-VOC vond ik ook erg verrassend. Het klopt wel dat de meeste ploegen thuis sterker zijn dan uit, dat ben ik met je eens, zwangere huismus! Op sommige momenten kan het publiek je er thuis net ff doorheen slepen. Zo ook bij Stevo afgelopen zaterdag. Ik snap trouwens dat het frustrerend was hoor, voor VTC. Inderdaad met 14-7 voorgestaan en dan toch nog net verliezen. Maar Stevo heeft er wel degelijk voor gevochten. Zo'n 10 minuten voor het eind was er een ommezwaai, met zn allen ervoor gaan was het credo en vanaf toen had Stevo een aantal breaks, en opgezweept door het publiek (prachtig toch) kwam Stevo uit de dip en dichterbij. VTC is hier waarschijnlijk wel van geschrokken en maakte een paar onnodige overtredingen (snap ik ook wel in het vuur van het spel en met de hete adem van Stevo in de nek), waardoor er op een gegeven moment inderdaad nog maar 3 man in het veld stond en er 2 rode kaarten waren gegeven. Overigens wel na 3 x 2 minuten geloof ik, dus niet op één enkele overtreding gebaseerd. Wel balen voor VTC natuurlijk.
Ik wist niet dat jullie ook carnaval vierden ‘daar in het Westen’? Hier is het een superfeest, dus batterij opladen zal niet echt gaan vrees ik haha. Gelukkig wel ideaal voor de (vele!) blessures, een weekje (handbal)rust doet dan wel wonderen! Dan nog even door de wintersport-afwezigheden heen en er dan weer vol tegenaan met zn allen!!