dames hoofdklasse A

• marianne58

nou ,mijn voorspellingen zijn behoorlijk goed uitgekomen.

bijna alles kwam uit.Ik had alleen een gelijkspel verwacht of misschien winst bij dsvd.Maar dat STEVO met 14-7 heeft achtergestaan en zich dan heeft terug geknokt naar een 19-18 overwinning dat zegt wel wat van de vechters mentaliteit van deze meiden.ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat,

• Engeltje

Vind de uitslagen geloof ik niet echt verrassend, wel die van VOC 2 tegen Dsvd.

En die van Stevo-VTC natuurlijk, de meiden van Stevo hebben absoluut goed teruggeknokt na een flinke achterstand, maar je moet toch wel toegeven, met alle respect Marianne, dat een beetje hulp van de scheidsrechters hier aan heeft mee geholpen? Niettemin hebben ze zeker goed teruggevochten.

Volgend weekend is iedereen vrij dacht ik?

• Peter Pan

De uitslag van VOC tegen DSVD is inderdaad verrassend maar uit is DSVD nooit echt sterk. VTC is ook genaaid toen ze thuis speelde tegen DSVD anders hadden ze gewonnen. Maar goed nu kunnen ze proberen op een revanche over twee weken. Over het algemeen is elke ploeg thuis sterker dan uit.

Wat betreft de wedstrijd van Stevo tegen VTC.

Ik vind niet dat de meiden van Stevo zich terug geknokt hebben. Door domme fouten van de tegenpartij kregen zij de kans om terug te komen. Echt uit zich zelf hebben ze het niet gedaan. Meer door de domme overtredingen van de tegenpartij. Terug knokken is echt als je het zelf doet en niet door middel van hulp van de tegenpartij of de scheidrechter. Daarnaast moet ik wel mijn complimenten geven aan de nummer 15 van Stevo. Wat een schot heeft zij. Gelukkig pakte de mandekking op haar in het begin goed uit anders had VTC het nog moeilijker gekregen. Maar goed het was erg zuur voor de meiden van VTC maar laat dit een les zijn dat de wedstrijd nooit gespeeld is voordat het fluitsignaal gegaan is. Dat is de sport.

Boven in de top wordt het nog spannend en onderin denk ik ook als er drie ploegen uit gaan. Nu heeft iedereen lekker een weekend vrij en kan de batterij weer geladen worden als je niet teveel feest gaat vieren tijdens carneval.

• Engeltje

Eigenlijk moet ik je gelijk geven Peter Pan, het was zeker te wijten stomme fouten van VTC, en daar heeft Stevo goed gebruik van gemaakt.

• Engeltje

O sorry, ik bedoel zwangere huismus, whahhahahaaaa…. En ja, jij bent natuurlijk het grootste gemis voor VTC…. Moest het toch even kwijt, hihihihhi

• zwangere huismus

Gebruik van gemaakt? ja dat is denk ik wel het goede woord.

Maar echt de vrije worp in de laatste seconde was ook niet op de correct manier genomen dus eigenlijk was het gelijk.

Dank je wel dat je me mist.

Volgend seizoen ben ik er weer bij.

• schnit

Over terug knokken gesproken, bij VOC-DSVD stond het met nog 20 min. te spelen 10-16 voor DSVD, en bij VOC maar 4 in het veld, denk dat ze bij DSVD dachten dat ze er al waren, hoe anders kon het lopen voor ze…

• Engeltje

Dat was dus bij Stevo-VTC exact hetzelfde, VTC stond 14-7 voor….. VTC stond zelfs met drie man in het veld, overigens onterecht.

Beetje jammer uiteindelijk voor VTC, wel leuk voor VOC.

• Danielle

DSVD-VOC vond ik ook erg verrassend. Het klopt wel dat de meeste ploegen thuis sterker zijn dan uit, dat ben ik met je eens, zwangere huismus! Op sommige momenten kan het publiek je er thuis net ff doorheen slepen. Zo ook bij Stevo afgelopen zaterdag. Ik snap trouwens dat het frustrerend was hoor, voor VTC. Inderdaad met 14-7 voorgestaan en dan toch nog net verliezen. Maar Stevo heeft er wel degelijk voor gevochten. Zo'n 10 minuten voor het eind was er een ommezwaai, met zn allen ervoor gaan was het credo en vanaf toen had Stevo een aantal breaks, en opgezweept door het publiek (prachtig toch) kwam Stevo uit de dip en dichterbij. VTC is hier waarschijnlijk wel van geschrokken en maakte een paar onnodige overtredingen (snap ik ook wel in het vuur van het spel en met de hete adem van Stevo in de nek), waardoor er op een gegeven moment inderdaad nog maar 3 man in het veld stond en er 2 rode kaarten waren gegeven. Overigens wel na 3 x 2 minuten geloof ik, dus niet op één enkele overtreding gebaseerd. Wel balen voor VTC natuurlijk.

Ik wist niet dat jullie ook carnaval vierden ‘daar in het Westen’? Hier is het een superfeest, dus batterij opladen zal niet echt gaan vrees ik haha. Gelukkig wel ideaal voor de (vele!) blessures, een weekje (handbal)rust doet dan wel wonderen! Dan nog even door de wintersport-afwezigheden heen en er dan weer vol tegenaan met zn allen!!

• Engeltje

Ben het niet helemaal met je eens, Danielle. Wat ik al zei, Stevo heeft dankzij fouten van VTC absoluut kunnen terugkomen, maar het moment dat VTC met drie man kwam te staan, was absoluut onterecht. Een speelster van VTC mocht een vrije bal nemen aan eigen kant en kreeg nog even een duw van een speelster van Stevo, waarop ze viel. De scheids gaf daarop de speelster van VTC twee min.!!!!! Dat is toch wel de omgekeerde wereld… Maar goed, de wedstrijd is gespeeld en op naar de volgende ronde.

Hier idd ook niet verkeerd, een weekje rust, blessures genoeg idd!!

Veel carnaval plezier daar!!!