Allstar team regio C

• Pino20

Ik zag dat ze in de regio b een soort van ‘all-star’ team aan het samen stellen waren. Dit vond ik wel een aardig idee. De regels zijn maximaal 2 spelers uit 1 team.

LH:

LO:

MO:

RO:

RH:

CI:

KP:

• nr6

keeper van Dios vond ik overtuigen en de rechterhoek van HWC

• cirkel

de 2 lingen van sos

• nr6

Dan van SOS denk eerder de rechteropbouw

• Henke

LO van Saturnus'72

• Robin Huisman

Ik weet nog niet alle posities, misschien moeten jullie die maar even aanvullen.

LH: Die blonde linkerhoek van Sos, die gooit ze makkelijk erin. Wordt bij SOS alleen te weinig gebruikt.

LO: Nr 3 van Dios, heel beweegelijk en onvoorspelbaar. (kan alleen wel tegen zichzelf gaan spelen als het even niet lukt)

MO: de middenopbouw van Saturnus leiden (die kale). Hij is gewoon goed, heeft volgens mijn ook eredevisie nog gespeeld.

RO: Rechteropbouw van SOS (feike heet ie geloof ik), hij is linkshandig en gooit ze er makkelijk met een kort schot in.

RH: zo snel geen idee

CI: zo snel ook geen idee.

KP: Keeper van Dios, geen andere keeper in de competitie kan tippen aan de kwaliteiten van de keeper van DIOS

• Nr 20

Leuk om zelf genoemd te worden als Linkerhoek..

Helaas kan ik komende 6 weken sowieso niet spelen vanwege een blessure die ik vorige week heb opgelopen.

mijn opstelling—>

LH: Ondanks dat het mijn grote vriend niet is, en we afgelopen wedstrijd een vervelende ervaring met elkaar hadden.. toch de nummer 10 van HWC.. hij is snel, wendbaar en scoort makkelijk.

LO: De nr. 3 van D.I.O.S. Vind dit echt een onwijs goede speler, kan een team echt dragen. Dat zie je er bij DIOS in zijn spel ook uitkomen. Dat hij soms tegen zichzelf handbalt kan met leeftijd te maken hebben. Weet er zelf alles van(A)

MO: Vind de midopbouwer van SOS (ons) wel goed. Denk dat hij het spel goed kan verdelen. Belangrijk in de dekking, Snel, wendbaar. Alles wat een midopbouwer nodig heeft.

RO: Ook die van ons? Denk dat ik daar qua rechteropbouw weinig aan toe te voegen heb.

RH: De kale man van H.W.C. speelt al jaren regioklasse en denk dat hij zelfs wel wat niveaus hoger kan.

CI: Vind de cirkelloper van westlandia wel goed. Edgar. Misschien komt deze voorkeur omdat ik hem vaker heb zien spelen her en der, maar vind hem een slimme en sterke cirkelloper.

KP: No doubt. de vrees van elke speler;).. keep van DIOS..

Verder vind ik de Kale opbouwer van HWC, de Linkeropbouwer van Saturnus ‘72, de kale midopbouwer van Saturnus leiden, De linkeropbouwer van HWC, de linkeropbouwer van SOS, de rechterhoek van Northa en de midopbouwer van hellas ook wel aardige kandidaten om zo’n team aan te vullen:P..

PS: sorry als ik er een paar vergeet. en allemaal succes morgen!

• Amsterdammertje

Als je ze allemaal noemt heb je er geen vergeten.

• #2.

Oké dan, dan ga ik ook maar een team samenstellen ;)

LH: Die nummer 5 van Snelwiek, volgens mij is dat Peter Gokke (ex hellas).

LO: Nummer 3 van DIOS is inderdaad erg goed.

MO: Marcel Nieuwenhuis van Saturnus Leiden.

RO: Blonde linkshandige van SOS/Kwieksport.

RH: Die kale gozer van HWC, zeker goed.

CI: Jonge ventje van Hercules, dacht nummer 15.

KP: Beetje eentonig, maar toch de keeper van DIOS.

• Nr 20

amsterdammer, waarom heb je commentaar, als je niet uit deze regio komt kerel;)..

Ik vind het gewoon zonde om 7 goede handballers te noemen, en er een stuk of 10 te vergeten..

handballen met ze 7en kan namelijk niet..:).. je moet er meer hebben:P..

laatzz