Hars

• Springer

He er is weer hars op water basis bij boud's inn in emmercompascuum ik heb een pot van 100 ml gekocht en het bevalt uitstekend zondag ook nog gewonnen ook dus het harsprobleem is weer opgelost voor de gene die graag hars gebruikt..

• Sjonnie 21

Zou de beeherder in 't Millse zich daar ook in kunnen vinden? :p

• 123

Nee ik denk het niet. harsballen worden al bij de millse grenzen ingenomen door de douane.

• Sjonnie 21

Hahaha, mooi gesproken :)

• jopiedewit

niet alleen in het milse wat dacht je van den haag (wings) als het spannened wordt mag het ineens niet meer

• mieke

Ik vind dat de ploegen waar een harsverbod geldt, dat zij niet mogen spelen in de eerste divisie en hoger.

Jammer voor de spelers en speelsters, maar dan moeten ze maar een andere club opzoeken.

Bij (handbal) Topsport hoort hars.

• eeuwige handballer

nederlands handbal is geen topsport.

En als je hetvalleen met kan dan is hetvzeker geen topsport.

Hars geeft je wel net iets meer maar je kan ook goed zonder je moet er alleen aan wennen.

Persoonlijk heb ik ook liever hars

• CARLOS TNT

lange discussie zelfde antwoorden… elke keer opnieuw en opnieuw (handbalhars van consport is ook lekker en ook op waterbasis)

• hars

Nog mooier verhaal voor de wedstrijd controle op de ballen van uitspelende partij. Tijdens de wedstrijd hars gebruik door de thuisspelende partij terwijl er een verbod op zit. Dat kan schijnbaar zonder sancties van het NHV?

• Dries

Nederlands handbal geen topsport????

Spreek ff voor jezelf! Voor iedereen die er wel ontzettend veel tijd in steekt en daarnaast misschien ook nog wel werkt, is het wel topsport!!!!!