Beste spelers Regioklasse B

• George

CARLOS TNT, bedoel je nu de kleine middenopbouwer of de wat grotere? Want er staan er ook al 2 genomineerd maar onder andere namen, weet je het rugnummer misschien of zo?

• Jean United

Heren en Dames…

Het is nog altijd een All-Star Team…en als daarbij meerdere spelers uit één team komen dan zij het zo!

Ik vind ook dat er toch wel een bank moet zitten…dus 2 spelers voor elke positie dan maar…

L-H: Jeroen Baats (VHC)–> deze toch al oudere speler brengt heel veel dreiging en neemt veel ervaring mee in zijn spel..ondanks dat hij ook middeopbouw speelt is hij vaak de beslissende man, Kevin Okkers (Witte Ster) jong kereltje, de tachos-huurling, snelle speler met veel snelheid..sluit alleen nog niet zo heel goed af..maar toch een plekje in dit team veroverd.

L-O: Michiel Kokkelmans (V&L) –> ervaren rot binnen dit team en is zeker verdedigend van grote waarde en scoort op de beslissende momenten, Michiel Heijmans (Wijnandia) lekker schot en ook belangrijk in de dekking.

M-O: Dane Krijntjes (V&L) –> Kleine beweeglijke speler met goed schot, Kees van Hoof (Swift Helmond) ook hij elke wedstrijd van zeer veel waarde voor zijn ploeg.

R-O: speler van Jupiter, alhoewel hij maar 2 bewegingen kent vond ik het toch een goede speler, kleine jongere jongen van Witte Ster alhoewel hij tegen een 6-0 dekking weinig heeft aan zijn schot en beweeglijkheid..maar goede speler.

R-H: De altijd vriendelijke portugees van VHC, gevolgd door ?? kan me even geen goede rechterhoekspelers herinneren in deze klasse…

Cirkel: De man van Witte Ster en de kerel van Achilles. 2 fysieke kerels en dat is belangrijk op deze positie, zorgen voor ruimte en weten een tikkie uit te delen in de dekking.

Keeper: Ferry van Leent(Reehorst) verre weg de beste keeper van deze klasse, gevolgd door de keeper van Witte Ster Meneer Obbens.

• Student_13

Cirkelloper van Udi (Joris Grob) speelt stilletjes altijd goed, ik vind hem eigenlijk wel in het allstarteam passen

• Sir

goeie opmerking,

Ik denk dat zeker goede keepers rondlopen in deze klasse.

Ik stond bij de het allstar team omdat ik de minste tegen heb maar ik vind mijzelf zeker niet de beste.

Ik vind dat de kale keeper van udi ook best goed is.

Ook de keeper van Witte ster is trouwens sterk.

ciao

Keeper Achilles

Bernard (1)

• Knetter

Die kale van Udi?

Die heeft alles bij Swift geleerd…. ;)