Beste spelers Regioklasse B

• Sjonnie 21

Beste mensen,

Er wordt wat afgeschreven, voorspeld, geproost en wat al niet meer over de regioklasse B op het forum. Zijn er echt zoveel kenners of is het alleen maar schijn???

Misschien een idee om een allstarteam van spelers uit de Regioklasse B op te stellen…en dan iedere positie dubbel bezetten. Nu kan ik me voorstellen dat niet iedereen alle namen kent (zou ik heel knap vinden als iemand dat wel weet :p) maar een omschrijving als ‘nr. 10 van witte ster’ (dit is een voorbeeld) moet toch voldoende zijn.

Linker hoek:

Linker opbouw:

Midden:

Rechter opbouw:

Rechter hoek:

Cirkel:

Doel:

Bij uitstek een topic om een aantal mooie discussies op te starten :p

• eeuwige handballer

wat is je eigen all star team en misschien leuk om van elk team er eentje te kiezen

• Number 24

Gaan we hier dan alleen letten op de aanval of ook op de verdediging

• Sjonnie 21

Ik ben er ook wel voor om van ieder team maximaal 1 speler te selecteren. Het wordt dan wel een beetje moeilijk om iedere positie dubbel te bezetten, dus dan doen we dat maar niet.

Mijn Allstar regioklasse B team ziet er dan als volgt uit:

L-H: Linkerhoek VHC, Alwin Baats (volgens de site) nr.10

L-O: Opbouw van Udi, nr.6

M-O: Midden van V&L (nr.7, Guus Valk, dacht ik, al speelt hij niet altijd midden volgens mij)

R-O: Potentiële eredivisiespeler van Reehorst :p

R-H: Rechterhoek Gazellen (nr.15 volgens mij)

C: Geert Hooijakkers (ofzoiets, cirkel van WS)

D: Vind de keepers in deze klasse niet van wereldniveau. Die van Achilles heeft de minste tegen (niet dat dat alleen zou verdienste hoeft te zijn hoor) dus kies ik voor de keeper van Achilles (nr.1)

Misschien niet allemaal de beste spelers, maar omdat ik maar 1 speler per club kon kiezen heb ik zo ingevuld, nou wie is de volgende???

• VHC

linker hoek van VHC is Jeroen Baats, zijn broer handbalt al enkele jaren niet meer :P

En verder voel ik me als speelster van VHC toch een beetje beledigt als je zegt dat de keepers niet van wereldniveau zijn. Onze keeper Twan Verhoeven is er zeker eentje!

• Sjonnie 21

Het was niet de bedoeling iemand te beledigen :) maar zo zie ik het gewoon.

Overigens vind ik de keeper van VHC zeker geen slechte keeper, maar omdat ik er maar 1 per team kon kiezen koos ik voor de linkerhoek.

Heb ik het zo een beetje goed gemaakt ;)

• George

Mijn Allstar regioklasse B team ziet er als volgt uit: (met de regel van 1 speler per team)

L-H: Kees van Hoof (Swift Helmond, als speelde ie ook goed op de opbouw tegen ons)

L-O: Michiel Heijmans (WIjnandia), doet goed z'n werk in de dekking en schiet z'n balletjes ook erin

M-O: Dane Krijntjes V&L-2, heeft veel schotdreiging in z'n spel en maakt het spel ook voor de mannen uit Geleen

R-O: Linkshandige speler van Jupiter, speelde ook op de hoek en midden, maar ik heb hem hier staan :P

R-H: Pedro Abrantes Ferrao van VHC, schiet z'n balletjes wel erin als hij de kans krijgt

C: cirkelspeler van Achilles (aanvallend maakt ie zn balletjes, verdedigend beukt hij er flink op los :D)

D: Er is maar 1 keeper die er wat mij betreft ver bovenuit steekt in deze klasse en dat is Ferry van Leent van Reehorst

• CARLOS TNT

Linker hoek: Jeroen baats (VHC)

Linker opbouw: Opbouwer Wijnandia

Midden: Middenopbouwer VENL

Rechter opbouw:Opbouwer witte ster (jong menneke)

Rechter hoek: Raf van Bergen (jupiter)

Cirkel:eigenlijk geen goede gezien (buiten die van the WS (maar ja die heb ik al)

Doel: Keeper Reehorst

• CARLOS TNT

ow ja beste speler van de reeks is met voorsprong middenopbouwer van venl 2

• Number 24

Carlos volgens mij bedoel jij hier Ralph Kerkhofs toch mee als linker opbouwer

(dat was namelijk de persoon die jullie ongeveer de hele wedstrijd mandekking hebben gegeven)