Niveau Heren Hoofdklasse A versus Hoofdklasse B

• hoofdklasse B

ja maar bij hercules geld ook dat er verschillende spelers zijn vertrokken naar eredivisieteams dus.

het zou een leuke wedstrijd zijn geworden ja de nr 2 van vorig jaar tegenover elkaar en de winnaar daarvan zou hebben moeten promoveren dan was de 1e divisie een stuk sterker geweest nu want dan had hoofdklasse B gewonne van A

• Kensen (DSS nr 8)

hoofdklasse B schreef: “…want dan had hoofdklasse B gewonne van A…”

Wat knap dat jij dat weet…

Iedereen vroeg zich af welke poule er nou sterker is.., maar jij weet het gewoon al.. Nou dan zijn we klaar met deze discussie.. Bedankt voor je info! :S

PS En je naam is ook toevallig Hoofdklasse B… wat een toeval allemaal en wat een aparte naam ook trouwens…

• hoofdklasse B

ja mooi he!

niks meer aan toe te voegen dus!!

groetjesss

• Glukkon

wij hebben in de voorbereiding tegen clubs uit hoofdklasse a gespeeld. vind het toch duidelijk een zwakkere competitie. daar een team wat hoger meedraait nu vond ik niet veel voorstellen

• topschutters.nl

ik zeg dan gewoon doe is een leuk toernooi organiseren aan t einde van t seizoen of begin als voorbereiding en vraag wa teams uit de 2klasse's en dan zal je zien wie t beste is

pak bv de 5 bovenste uit elke klasse en dan spelen maar :d

• kieka

Mee eens Kensen, de positie waar CSV nu staat (stijf onderaan) is mede te danken door een aantal flinke tegenslagen dit jaar, jammer maar helaas en daar is niets meer aan te doen, volgend jaar weer lekker ballen in de Hoofdklasse!

• kieka

Hercules promovendus hoofdklasse A????? Dacht het niet……

• Kensen (DSS nr 8)

Daar reageer ik al niet eens meer op…