Wie wint de 3e periode ????????????
Volgens mijn info staat Haro met 10 punten 1e, maar heeft al een periode en genoeg is genoeg.
Wie neemt die periode over ALS Haro kampioen wordt, de 2e ploeg in de competitie of de 2e in de 1e periode ????
Volendam en Aalsmeer 8 punten doen niet mee in de periode (kunnen niet promoveren).
Als Hurry Up wint hebben ze de periode, als ze gelijk spelen en Internos en White Demons winnen zal bij deze 3 het gemiddelde doorslaggevend zijn.
Hurry speelt op zaterdag, als zij gelijk spelen en/of verliezen gaan zeker ook de fietsen mee naar Volendam.
Hurry Up - Quintus 2
De thuisploeg staat strak van de zenuwen. Majoor gooit olie op het vuur met NU of NOOIT. Quintus draait goed de laatste weken. Gelijk spel ………. ???????
Internos - MHV'81
Zonder de “killer” een en het Mllse “koppel” in het geel, in combinatie met een mogelijke “periode” voor Internos, zal het in Etten-Leur er HARD aan toe gaan. Mill Kan de krachten (blessure) beter sparen tot de nacompetitie. Internos helaas.
UDSV - HA R&O
Steeds meer bepalende spelers van Haro haken met blessure af. Dit keer onder andere de topscoorder 1e divisie van de afgelopen 3 jaar. Soms denk ik: “gelukkig dat we/ze al een periode hebben”. UDSV en HARO zonder hun …………
Ik zie de krantenkoppen al:
- Kampioenschap Haro aan een zijden draad
- Zijn de Haro spelers fit voor de nacompetitie
- CSV pakt 4e periode
CSV - Groene Ster
Beide ploegen sparen hun krachten voor de 4e periode.
Gelijk spel.
Aalsmeer 2 - Hercules
De kracht van Aalsmeer zit hem bij de keeper en het acteertalent van de spelers. De kracht van Hercules zit hem in het handbal. Helaas voor hun een uitwedstrijd. Voordeel is het indoctrineren van de scheidsrechters door het publiek. Meer dan een gelijkspel (dankzij de hulp van Aalsmeer 3) zit er voor Hercules niet in.
VenS - Bevo HC 2
Rammend en beukend komt V&S de 1e helft door. De mannen in het zwart zijn dit al snel zat, dus gaat Bevo in de 2e helft winnen. De 3e helft is voor V&S, maar daarmee te scoren, spelen ze eigenlijk één nivo te hoog. Vraag maar aan Kieka …… (als die nog leeft).
Volendam 2 - White Demons
Als H.U. (de ploeg uit Drenthe met veel centen) zaterdag verliest (of gelijk speelt) ga ik voor W.D. Zo niet blijven de punten thuis (net zoals de fietsen).