Heren regio c

• Janneman

Toch nog een verrassende uitslag.

Je speelt op vrijdag gelijk tegen HWC, de nr 2

En twee dagen later word je met 11-27 weggegooid door DIOS, dat vind ik toch wel verrassend. Is DIOS, op dat ene slippertje tegen SOS, dan echt zoveel sterker dan de rest?

• Nr 20

Sos - Northa

27-19

Slechte wedstrijd van beide kanten denk ik. Er werd niet echt goed gespeeld, heel slordig zelfs. Wel terechte overwinning over het geheel gezien.

Wat ik wel kwijt wil is dat ik de scheidsrechter goed vond fluiten, ondanks dat hij in zijn eentje stond, had hij alles goed onder controle met wat foutjes hier en daar.

Ik vond ook de mannen van Northa sportief. Er knapte iets in mijn knie na een wat vage actie. Ik kreeg de bal tegen, maar ze speelden de bal terug richting ons. Ook bedankt voor alle beterschappen. Ben in het ziekenhuis geweest en er is niks gebroken en waarschijnlijk niks gescheurt. moet deze week terugkomen en verder denk ik een paar weken rust, helaas…

greettzz…

• etiketje

snelwiek speelde een slechte wedstrijd, waren ook niet compleet en kwamen slecht tot scoren, niets lukte,ook de scheidsen waren niet goed, dios best veel pingels mee gekregen en snelwiek niet een.Daar is niet op verloren want als je niet scoort win je niet, het was een heel andere wedstrijd als tegen hwc.Volgende week hopelijk weer beter.

Hoe is het bij de rest verlopen?

• Joehoe alias B & A boy

HWC - Hercules

Na een slechte wedstrijd van afgelopen vrijdag heeft HWC het weer goed gemaakt tegen hercules. De eerste helft was heel sterk (15-9) de tweede helft begonnen de vlaardingers wat matig maar kwamen snel weer uit die dip. uitslag 31-23. Mijn complimenten voor de mannen van Hercules zij bleven continu handballen zonder enkel commentaar!! Leuk om te zien en hopelijk een geduchte tegenstander voor volgend jaar in deze regio.

• Narfy!

Hellas 3 met 32 - 19 gewonnen van Saturnus '72 na een ruststand van 19 - 7.

Ook hier hebben de scheidsrechters goed en onopvallend gefloten. Een verademing na de afgelopen 2 weken…

• cirkel

Sos - Northa

wedstrijd zoals nr 20 al beschreef echt slecht aan beide kanten. wij begonnen mak en futloos aan de wedstrijd en het leek wel ofdat we daarvoor al 3 wedstrijden gespeeld hadden fouten aan beide kanten maar toch gewonnen

ff een compliment aan de scheidsrechter die in z'n eentje stond te fluiten, zijn partner kon er niet bij zijn omdat zijn vrouw was bevallen(wat is dat nou voor een reden om niet te komen fluiten)nee gefeliciteerd namens mij en het team en denk ook de rest van de mannen van regio c.

ook al maakte hij een paar fouten waaronder 2 min aan mij te geven voor niets(had gewoon z'n verkeerde bril op ofzo!?)maar voor de rest was die niet aan wezig toppie beter dan de afgelopen week

groetuh en volgende wacht ons westlandia uit ben benieuwt