Heren regio C

• Pino20

vr 18 jan 2008 20:15 Locatie: Asterlo, ROTTERDAM

Nr: 1851 Snelwiek - H.W.C.

Winst voor H.W.C.

zo 20 jan 2008 13:50 Locatie: Westwijk, VLAARDINGEN

Nr: 477 H.W.C. - Hercules 2

Weer winst voor H.W.C.

zo 20 jan 2008 15:50 Locatie: Hellashal, 'S-GRAVENHAGE

Nr: 1216 Hellas 3 - Saturnus´72 1

Hellas 3

zo 20 jan 2008 12:40 Locatie: Zuidhaghe, 'S-GRAVENHAGE

Nr: 1037 SOS/Kwiek Sport - Northa

SOS

zo 20 jan 2008 13:10 Locatie: 5-Meihal, LEIDEN

Nr: 688 Saturnus - Westlandia

Saturnus

zo 20 jan 2008 11:30 Locatie: Asterlo, ROTTERDAM

Nr: 232 Snelwiek - DIOS

DIOS

• nr6

Dit is inderdaad niet zo spannende ronde.

Misschien Northa, hoewel sos goed speelt de laatste tijd en hellas is inderdaad ook te sterk voor Saturnus 72

• cirkel

snelwiek - hwc / snelwiek laat die gasten maar voor een stundje zorgen en wanneer ze winnen krijgt dios het ook nog moerlijk tegen ze

hwc - hercules / hwc tja na die nederlaag op vrijdag willen ze het wel weer recht zetten en niet te zuinig ook

hellas - saturnus / hellas/saturnus denk een gelijk spelletje

sos - northa / sos wordt een leuke pot(wanneer de scheidsrechters normaal fluiten) maar we moeten wel aan de bak

saturnus -westlandia / saturnus appeltje eitje die gasten uit leiden die gaan er weer voor dik zelfs

snelwiek - dios / snelwiek zoals ik al zij dios zal het niet makkelijk krijgen wanneer snelwiek voor een stundje zorgt op vrijdag willen zij dit herhalen dan zouden ze denk ik nog harder aan de bak moeten gaan tegen dios

• Amsterdammertje

Snelwiek - HWC

Na een dag (voor sommige) hard werken, is alles mogelijk. Desondanks is HWC het aan de stand verplicht te winnen. Concentratie in de verdediging en rust in de aanval. Dan moeten de punten wel voor die haringkoppen zijn.

HWC- Hercules

Tja als ik aan Hercules denk, denk ik ook aan dat nummer dat ik Harry onlangs hoorde zingen. Het ging ongeveer als volgt:

Ik zou nog best wel eens een keertje, net als ADO, een wedstrijd willen winnen

Volle zalen trekken, biertje drinken, warme worst ……….. supporters om je heen

Lekker kankere op Jan die ex-trainer en op zijn vernieuwende ideeën

Maar zeg nou zelluf ook bij E&O of Hurry-up, bakt ie der niks van

O O Hercules, die mooie club achter de duine (enz, enz)

Ik zou nog best wel eens een keer ………… maar wat zit ik hier te dromen

Helaas voor die boys, maar de punten blijven liever thuis

Hellas - Saturnus 72

Techniek en ervaring tegen, ja tegen wat eigenlijk.

Nou ja, als we maar plezier hebben.

Dat straalt er bij de thuisploeg vanaf.

Daar blijven de punten dan ook.

SOS - Northa

SOS draait de laatste weken boven hun kunnen en Northa ver beneden. De oliebollen zijn nu verteerd en de bubbels opgelost. Iedereen speelt weer normaal dus Northa wint deze pot.

Saturnus - Westlandia

Westlandia is een maatje te klein voor onze Leidse sleuteltjes. Toch voorspel ik een leuke pot, die Saturnus in de 2e en 3e helft pas zal winnen.

Snelwiek - Dios

Snelwiek zal noch op de vrijdag, noch op de zondag voor een stuntje kunnen zorgen. Ze willen wel en zullen er hard voor knokken maar het is een utopie om te denken dat er van Dios gewonnen kan worden.

Veel plezier en de meesten maandag (gezond) weer aan het werk.

• Narfy!

Snelwiek - HWC -> HWC

HWC- Hercules -> HWC

Hellas - Saturnus 72 -> Hellas

SOS - Northa -> SOS Kwieksport

Saturnus - Westlandia -> Saturnus

Snelwiek - DIOS -> DIOS

• Gekko

Snelwiek - HWC —> 24-24

onzettend spannende wedstrijd die Snelwiek wederom weggaf. 4 punten voor staan met nog 5 min en dan niks meer score is niet zo best. maar alsnog een goed resultaat.

• joksch2

Het was aan het einde een combinatie van.

Van te voren had Snelwiek vast getekend voor een punt, maar er zat meer in.

De gehele wedstrijd voor gestaan. En dan aan het einde door allemaal gebeurtenissen bij elkaar op geteld gelijk gespeeld.

Zelf stukken minder, scheidsrechters die eigenlijk niet slecht floten maar laatste 10 minuten alles tegen Snelwiek floten, en HWC wat sterker ging handballen.

Succes allemaal dit weekend

• Nr13

HopiSanka's