BEKERWEDSTRIJD swift 2

• blackface

AS DONDERDAG SPEELT HET 2E HEREN TEAM VAN S.V.SWIFT HELMOND IN DE DERDE RONDE VAN DE AFDELINGSBEKER TEGEN HET HOGER GECLASSEERDE BERGEYK 1.

ALS BERGEYK SPEELT ZOALS E LAATSTE WEKEN GEEF IK ROUTINIERS VAN SWIFT EEN GROTE KANS OM WEER EEN RONDE VERDER TE KOMEN.

ALLEEN SNAP IK NIET DAT BERGEYK 1 MEE KAN DOEN IN DE AFDELINGSBEKER, ZE SPEELDE VORIG SEIZOEN NOG IN DE LANDELIJKE COMPETITIE (REGIOKLASSE B)

• Boenaan

Ik snap niet waarom jij je Caps lock niet uitzet….

• Gianni

Ik ook niet.

• blackface

ok, sorry. hij is er nu af

• Sjonnie 21

Gelukkig :)

Blijft een vreemde regeling dat een ploeg een seizoen later nog steeds mee mag doen aan de afdelingsbeker. Klinkt niet logisch en is ook niet niet logisch.

Wel een mooi voorbeeld hierin zijn de dames van Holten. Die zijn in hun eerste jaar regioklasse gepromoveerd naar de hoofdklasse, maar mochten na deze promotie nog wel mee doen aan de afdelingsbeker :p

• Narfy!

Ploegen die vorig seizoen Regioklasse hebben gespeeld mogen zich opgeven voor de NHV-Beker. Wanneer ze dit niet doen, mogen ze deelnemen aan de afdelingsbeker.

• blackface

ja gelijk had ik, Swift 2 wint van bergeyk 1. 26-21.

• blackface

in de volgende ronde speelt Swift 2 uit tegen de winnaar van; Internos 2- Artimis 1

• EX NUMMER 13

swift 2 beker kampioen

• blackface

volgende ronde is waarschijnlijk meneer de koning weer terug op de circel.