Website HARO

• Foeks

Weinig foto's, filmpjes, kranteknipsels, wedstrijdverslagen van de wedstrijd van afgelopen zondag op de website van HARO. Zelfs de uitslag liet lang op zich wachten.

Normaal zijn ze daar altijd erg snel en vooral volledig mee. Zal toch niks te maken hebben met het feit dat ze verloren hebben……….?

• Gianni

Zo hoort het toch. Ik zou als ik hun had geweest het er helemaal niet opzetten. Propaganda de gekste.

• Sjonnie 21

Wel opvallend inderdaad. Ze verliezen niet veel, maar als dat dan gebeurt dan is een verslag en alle toebehoren ver te zoeken. Overigens proficiat met het aankomende kampioenschap!

• 5

misschien nog niet opgevallen maar van de uitwedstrijden staan er zo wie zo weinig tot geen foto's filmpjes ed op de site. Misschien zie je alleen wat je wilt zien.

• Een Prikbord lezer

Dat is een normaal verschijnsel

HOOGMOED EN ARROGANTIE

Gaat het goed, dan hoor je ze

gaat het minder, dan hoor je niets.

• 123

nee er staan van de uitwedstrijden sowieso nooit foto's en filmpjes, en het is geloof ik de taak van ene annette om de verslagen te schrijven.

misschien had annette het veel te druk met andere dingen :P wie weet?

nu staat er inmiddels al wel een klein verslagje op.

• 3105

waar maken jullie je druk om? ondanks dat ze arrogant zijn is het nog steeds de beste eerste divisie ploeg van dit seizoen. en nog steeds staan ze bovenaan, dus ga daar eerst maar is verandering in brengen, dan maken we ons later wel druk om een verslagje over een verloren wedstrijd.