Heren regio C

• Handballer-Chabby

Hercules boven verwachting goed! 5 punten verschil gewonnen! Mannen van Hellas misten de plak. Scheidsrechters ook hier ZWAAR maar dan ook ZWAAR onder gewenste niveau.

• Janneman

Dios - Northa 32-23

Dios had binnen 5 minuten de wedstrijd beslist 5-0. Northa kwam niet meer in de buurt en waren zelfs aan het juichen toen ze van 10 punten achterstand terugkwamen tot 9 punten.

Als Dios de 2e helft minder slordig was geweest in de aanval, hadden ze een nog grotere uitslag neergezet.

• roosje

………………Mannen van Hellas misten de plak. Scheidsrechters ook hier ZWAAR maar dan ook ZWAAR onder gewenste niveau…………….

Scheidsrechters kunnen het schijnbaar alleen goed doen als zij in het voordeel van het fysiek harde spel van Hellas fluiten………

• Narfy!

Roosje, Handbal-Chabby speelt bij Hercules, dus oordeel niet te snel! Maar ik kan hem alleen maar gelijk geven… Het ging allemaal een beetje te snel voor de scheidsrechters, zullen we maar zeggen!

Het is vaak niet het probleem dat er niet goed gefloten wordt, maar stel je als scheidsrechter dan niet op als een soort halfgod, die zich een arrogante houding weet aan te meten dat gebaseerd is op niets! Iedereen maakt fouten, de spelers in het veld, maar ook de scheidsrechters…

• Handballer-Chabby

Nah, ik speel bij Hercules en zeg dat de scheidsrechters, naar mijn idee (maar wie ben ik) een slechte wedstrijd floten. Ze zagen overtredingen die er niet waren. Hoorden dingen die niet gezegd werden. Uiteindelijk floten ze niet duidelijk in het nadeel van een van de ploegen, maar ze hebben een duidelijke stempel op de wedstrijd gedrukt. Hellas was het op een gegeven moment zat omdat ze aan de verkeerde kant van de score stonden. Wij wisten op dat moment wel rustig te blijven terwijl Hellas de ene na de andere tijdstraf om de oren kreeg.

• Nr13

wij hadden 2 top scheidsrechters mag ook wel is gezegt worden