Heren A Zuid Holland

• floris-jan

van der Voort Quintus A1 - HVV'70 A1

Hellas A1 - DWS A1

Westlandia A1 - HA R&O

Wat zijn jullie voorspellingen?

• Jaa

ik (de linkerhoek van dws)

heb een vraag aan de trainer van hellas!!!

waarom is de wedstrijd van sochtends vroeg 9.10 ofsoiets

verzet naar smiddags 13.40 uur

En gelijk nog een vraag waarom willen jullie de wedstrijd niet verzetten want dat vind ik heel erg triest van jullie nu kan ikzelf en ook nog 2 andere spelers er niet bij zijn vind het jammer dat jullie niet gewoon mee werken maarja blijkbaar zijn er van die mensen.

Maar aan de andere kant kan ik het goed begrijpen weer verliezen van ons doet pijn en nu is er een kleine kans te winnen maar oke ik hoop dat jullie nu flink worden afgeschoten :)

gr Pim Kuperus

Linkerhoek DWS

• swing

Misschien moet je eens bij jezelf nagaan wat voor competitievervalsing jullie zelf doen. Hoe kan het zijn dat die drie spelers tegelijk met Atomium heren senioren mee moeten doen. Volgens mij staat nergens dat hier een samenwerkingsverband is. Bij dws kan je toch zelf ook hoofdklasse spelen.

• beertender

ach gut… ze staan bovenaan… er werkt een club niet me ze mee…. ach gut… als je de beste in die poule bent word je toch wel kampioen, dus hou op met zeiken en ga lekekr meer trainen ofzo… misschien dat je dan ooit nog ns een niveau haalt boven de hoofdklasse,,,,

• Jaa

whahaha gaan jullie nu gelijk haten dat wij eerste staan

en ik zal wel even uitleggen hoe dat komt dat wij spelers van atomium meedoen met ajeugd in dws

Bij atomium hebben wij geen ajeugd dus hebben wij 3seizoenen geleden trouwens al geregeld dat wij mee mogen spelen met dws ajeugd en gewoon bij atomium lid blijven en daarzo heren 1 spelen.

En wat jij zegt van dat het niet mag ofso moet je het nhv maar een brief sturen en zal je te horen krijgen dat het allemaal goed is geregeld dus jammer voor jullie en op het moment dat wij nu eerste staan gaan jullie moeilijk doen om hem te verzetten dat noem ik pas triest.

En heb nog geen antw op mijn vraag :

waaom is de wedtsrijd van sochtends 9.10 verplaatst naar smiddags 13.40 uur?

en dat wij nu niet mee kunnen doen vind ik erg triest van jullie maar dat geeft niet ze kunnen het vast wle zonder ons en hoop dat jullie flink worden afgeschoten en dan zal ik de coach aan het einde van het seizoen persoonlijk komen bedanken:)

• Jaa

whahah en beertender trouwens zelf zal je dus onder het hoofdklasse nivo spelen ofso whahaha en meer trainen is niet nodig we staan 1e met 3x trainen mooier kan niet tog ga zelf meer trainen en niet zo zielig lopen doen

het is gewoon triest dat mensen op zo manier misschien wel moeten winnen maar dat geeft ook allemaal niet ze kunnen het zonder ons 3en.

• DWS jongens A

Hallo allemaal,

Ik reageer even op het mailtje van een van onze teamgenoten Pim. Het is namens het hele team van DWS A jongens als ik zeg dat de uitlatingen die hij gedaan heeft niet kunnen en dat we hier zeker niet achter staan! Wij weten als team, de misschien wel hoger geschoolde, zeker dat we nog lang geen kampioen zijn en dat we bij ieder team onze stinkende best moeten doen om uberhaubt kans te maken op de overwinning, Ook vinden wij het een goed recht van Hellas om de wedstrijd niet te verplaatsen als ze zelf hierdoor in de problemen komen, dit is een probleem van het NHV en Atomium wist begin December al dat deze wedstrijden verplaatst waren. De jongens om wie het gaan hebben ook nog een zelf gekozen om met het 1e van Atomium mee te gaan in plaats van de A, waardoor ik mijzelf helemaal afvraag vanwaar deze verontwaardiging bij Pim, omdat juist hij al vaker niet op is komen dagen bij een wedstrijd van de A. Ik hoop hierbij de onrust en begrijpelijke verontwaardiging over deze uitspraken te hebben bekoeld en hiermee aangegeven te hebben dat Pim, “de linkerhoek van DWS” zoals hij het zelf zegt, geheel ongesteund in deze uitspraken staat.

Verder wil ik ook nog Hellas erg veel succes wensen aankomende zondag, even als de rest van de jeugd divisieploegen. Wel wil ik deze ploegen aanraden uit te kijken voor PIM want hij IS HEEL ERG GOED en zonder hem kan DWS jongens A niet(hopelijk voelt iedereen de sarcastische ondertoon)

Bedankt namens DWS jongens A

• Wouter

van der Voort Quintus A1 - HVV'70 A1: winst voor HVV

Hellas A1 - DWS A1: we zien het wel….

Westlandia A1 - HA R&O: winst voor HA R&O

Succes!

• Jaa

Hoi

Na de hefftige reactie's op mijn vraag let wel mijn vraag. Wil ik mijn excus aan- bieden want ik heb de Vraag misschien wel verkeerd over doen laten komen.

Het is niet zo bedoeld.

pim kuperus.

• tomas

jemig

zo'n jongen bedoeld het goed en dan krijgt hij zo'n reactie van zijn eigen ploeggenoten.

dat snap ik nou echt niet.

of zijn het niet zijn ploeggenoten maar is het iemand anders die zijn naam niet durft te zetten.

pim klasse dat jij dat wel durft en dat jij voor je menig uit komt.

laat de beste winnen