Ronde 18 1e divisie 12/13.01.2008

• Amsterdammertje

Allereerst wens ik een ieder een gezond en prettig 2008. Hoop dat jullie (net zo als ik) recht van lijf en leden terug zijn van de wintersport.

Was in nog op tijd terug om de handballes in Rotterdam bij te wonen. Jammer dat “onze aanstormende bondscoach” in de Gelderlander verzuimde de tegenstander als team een compliment te doen.

Als je in 30 min maar 4x het net weet te raken (een diepte record. zelfs bij dames) wil dat iets zegen van de volledige verdediging. Toen na de rust de thuisploeg gas terug nam (de wedstrijd was immers al gespeeld) kwamen daar slechts 8 bij. Zie op de HARA site de frusties van de “runner-up bondscoach”.

Genoeg hierover en weer naar de orde van de dag:

Hurry Up - White Demons

Het gaat de laatste wedstrijden wat minder met H.U. Toch verwacht in ze wel te zien in de na competitie. Ook geef ik W.D. zeker een redelijke kans als ze dit weekend weer winnen. Voorlopig ga ik voor de punten mee naar het schone Brabant.

Internos - Hercules

In de HEL van Etten-Leur komen de Haagse Hopjes te kort. Zeker omdat elk koppel, door dat heerlijke publiek, het vuur aan de schenen wordt …………..

MHV'81 - Bevo HC 2

Weet niet of de Limburgse lellekerts om weten te gaan met zonder hars te spelen. Denk het wel een aangezien ik verwacht dat mijn Brabandse vrienden nog niet helemaal (helemaal niet) zijn bekomen verwacht ik een zege voor die lelle ………. (hoop dan wél te lezen: “ze waren gewoon beter”, doet geen pijn).

UDSV - Groene Ster

Een wedstrijd van 2 ploegen die van uitdelen houden. Als het zwarte koppel daar in meegaat ……………..???????????? Zo niet, blijven de punten in Utrechhhh omdat die nou eenmaal véél beter kunnen Handballen.

CSV - Volendam 2

Kieka en co gaan, al zeg ik het zelf, steeds beter spelen. M.O. mandekking en de circel het ontvangen onmogelijk maken (handjes weet je wel). Dat weet ik dat de puntjes thuis bijven. Succes.

Aalsmeer 2 - HA R&O

Elke ploeg wil van de koplopen winnen.

Zie je wel, we zijn toch beter.

Elke wedstrijd in een finale.

Die semi Amsterdammertjes zijn zo slecht nog niet.

Niet onderschatten en de punten gaan mee naar Rotterdam.

VenS - Quintus 2

Een lange rit om 2 punten te gaan brengen. Hoop dat de (terug) reis gezellig blijft. Veel trainen dat kom je mogelijk in het 1e en speel je volgend (handbal) jaar weer in de 1e divisie.

• kieperkiller

ok amsterdammertje,na uw waarschijnlijk goed gevierde nieuwjaars bijeenkomst,of misschien iets te snel getypt,ook de beste wensen.

toch maar weer op naar de wedstrijden,met natuurlijk al een periode op zak.

Hurry Up - White Demons … begin bijna in demonen te geloven,maar h. up herstelt zich na komend weekend.

Internos - Hercules ….internos,wint

TB Europe/MHV'81 - Eurotech/Bevo HC 2 ….toch altijd weer een lekker onderonsje,wedstrijd op zich!maar punten in mill.

UDSV - Denkit/Groene Ster….udsv thuis,laatste strohalm is nacompetitie..nou lekker hans…nog zes!!!

CSV - KRAS/Volendam 2 …..boeien….ok csv gaat steeeds beter draaien,mooi.gelijk dan maar.

FIQAS/Aalsmeer 2 - HA R&O …. gaat toch haro worden.

Hypotheekbanque/VenS - vd Voort/Quintus 2 …..gelijkspel

• Lauwe

urry Up - White Demons –> Hurry Up

Internos - Hercules –> Internos

TB Europe/MHV'81 - Eurotech/Bevo HC 2 –> MHV

UDSV - Denkit/Groene Ster –> UDSV

CSV - KRAS/Volendam 2 –> Volendam

FIQAS/Aalsmeer 2 - HA R&O –> Aalsmeer

Hypotheekbanque/VenS - vd Voort/Quintus 2 –> V&S

• haha

Hurry Up - White Demons –> White Demons

Internos - Hercules –> Internos

TB Europe/MHV'81 - Eurotech/Bevo HC 2 –> MHV

UDSV - Denkit/Groene Ster –> Groene Ster

CSV - KRAS/Volendam 2 –> Volendam

FIQAS/Aalsmeer 2 - HA R&O –> HA R&O (kampioen!!)

Hypotheekbanque/VenS - vd Voort/Quintus 2 –> V&S

• De man met de hamer

nou Amsterdammertje je bent zeker vergeten dat wij het Ooo zo grote Haro toch al een keer te kakken hebben gezet. Was dit dan de handballes voor hun ? Hebben ze in ieder geval wel goed opgelet bij die boeren. Laten we het er maar op houden dat het bij ons niet zo soepeltjes liep. Want zeg nu zelf het Grote Haribo scoorde er ook maar 11 in de eerste helft is dat nu zo bijzonder dacht het niet ook dit gebeurd bij de dames. Je hebt goede en slechte wedstrijden helaas was dit er een voor ons op een slecht moment.

met vriendelijke groet de Man met de Hamer.

• exe

Toch verrassend,

Aalsmeer 2 - Har&o 27-22

Zoals ik de wedstrijd heb beleefd een gefrustreerd, niet als team spelend Har&o

Tegen een ploeg die wel als team speelde(aalsmeer) en zich niet gek lieten maken door het fysieke(soms harde) spel van de tegenstander.

Maar zoals ik al zei; dit is zoals ik het beleefd heb, er zullen ongetwijfeld voldoende andere meningen zijn.

• Leuk spelletje

Welke wedstrijd heb jij gezien in Rotterdam? Als je HA R&O - MHV bedoeld moet je toch ook gezien hebben dat het van beide kanten bedroevend slecht was. Het zegt veel over de “top” van de eerste divisie.

Het blijkt ook wel dat Haribo niet zo'n super ploeg heeft als ze zelf beweerd gezien de uitslag van afgelopen weekend in en tegen Aalsmeer. Ben zeer benieuwd hoe de individueel ingestelde spelers zich volgend jaar gaan gedragen in de ere-divisie wanneer er meer tegenstand komt.