Allereerst wens ik een ieder een gezond en prettig 2008. Hoop dat jullie (net zo als ik) recht van lijf en leden terug zijn van de wintersport.
Was in nog op tijd terug om de handballes in Rotterdam bij te wonen. Jammer dat “onze aanstormende bondscoach” in de Gelderlander verzuimde de tegenstander als team een compliment te doen.
Als je in 30 min maar 4x het net weet te raken (een diepte record. zelfs bij dames) wil dat iets zegen van de volledige verdediging. Toen na de rust de thuisploeg gas terug nam (de wedstrijd was immers al gespeeld) kwamen daar slechts 8 bij. Zie op de HARA site de frusties van de “runner-up bondscoach”.
Genoeg hierover en weer naar de orde van de dag:
Hurry Up - White Demons
Het gaat de laatste wedstrijden wat minder met H.U. Toch verwacht in ze wel te zien in de na competitie. Ook geef ik W.D. zeker een redelijke kans als ze dit weekend weer winnen. Voorlopig ga ik voor de punten mee naar het schone Brabant.
Internos - Hercules
In de HEL van Etten-Leur komen de Haagse Hopjes te kort. Zeker omdat elk koppel, door dat heerlijke publiek, het vuur aan de schenen wordt …………..
MHV'81 - Bevo HC 2
Weet niet of de Limburgse lellekerts om weten te gaan met zonder hars te spelen. Denk het wel een aangezien ik verwacht dat mijn Brabandse vrienden nog niet helemaal (helemaal niet) zijn bekomen verwacht ik een zege voor die lelle ………. (hoop dan wél te lezen: “ze waren gewoon beter”, doet geen pijn).
UDSV - Groene Ster
Een wedstrijd van 2 ploegen die van uitdelen houden. Als het zwarte koppel daar in meegaat ……………..???????????? Zo niet, blijven de punten in Utrechhhh omdat die nou eenmaal véél beter kunnen Handballen.
CSV - Volendam 2
Kieka en co gaan, al zeg ik het zelf, steeds beter spelen. M.O. mandekking en de circel het ontvangen onmogelijk maken (handjes weet je wel). Dat weet ik dat de puntjes thuis bijven. Succes.
Aalsmeer 2 - HA R&O
Elke ploeg wil van de koplopen winnen.
Zie je wel, we zijn toch beter.
Elke wedstrijd in een finale.
Die semi Amsterdammertjes zijn zo slecht nog niet.
Niet onderschatten en de punten gaan mee naar Rotterdam.
VenS - Quintus 2
Een lange rit om 2 punten te gaan brengen. Hoop dat de (terug) reis gezellig blijft. Veel trainen dat kom je mogelijk in het 1e en speel je volgend (handbal) jaar weer in de 1e divisie.