Voorspelling/uitslagen Hoofdklasse A Dames

• Hallo-handballers

Uitslagen:

DSVD - Olympia 2 32:20

Stevo - NEA 24:14

Vriendschap/TOB - Nieuw Heeten 20:21

Havas - TVO 25:18

van Rooijen/VVW - VOC 2 25:19

ZAP - Auto van Ewijk/LHC 40:34

En wat vinden we ervan?

Bijna alle uitslagen had ik wel verwacht, behalve het verlies van Vriendschap/TOB niet.

En ik vraag me af of ze wel verdedigd hebben in de wedstrijd ZAP/LHC, zo veel doelpunten bij.

nieuwe ronde, nieuwe kansen:

NEA - Vriendschap/TOB (Vriendschap/TOB)

Nieuw Heeten - ZAP (ZAP)

Olympia 2 - Stevo (Stevo)

TVO - DSVD (DSVD)

Auto van Ewijk/LHC - van Rooijen/VVW (Van Rooyen/VVW)

VOC 2 - Havas (VOC 2)

• Engeltje

Vriendschap/TOB heeft wat problemen, hebben ook verloren van LHC…. normaal en compleet winnen ze daar wel van…

Maar afgelopen wedstrijd miste Vriendschap drie opbouwsters, waardoor er eerstelijn speelsters op de opbouw moesten staan….En dan wordt het lastig…nou ja, dat hoef ik niet uit te leggen.

En idd de uitslag van ZAP/LHC, ook apart… erg veel doelpunten!

Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen:

Ben het compleet met je eens!

• marianne58

292 doelpunten dat is een gemiddelde van ongeveer 48 doelpunten per wedstrijd.

dus dat waren echte doelpunten festijnen.Ik vraag me af of er nog wel strijd was als er in een wedstrijd 74 doelpunten worden gemaakt want volgens mij wordt er alleen maar heen en weer gelopen.Ik zie liever een wedstrijd met minder doelpunten waarin je ook nog een systeem ziet of mooie acties erin.

nea-vriendschap TOB vriendschap

nieuw heeten-ZAP ZAP

Olympia-Stevo Stevo

TVO-DSVD DSVD

LHC-VVW VVW

VOC-havas VOC

Deze voorspellingen zullen voor de meesten wel duidelijk zijn.Mocht de uitslag anders zijn dan zou het een verassing zijn.

• draakje

Hallo allemaal,

Inderdaad was het volgens mij een ren wedstrijd bij ZAP en erg on interessant om naar te kijken.

Ben benieuwd wat de volgende ronde zal brengen.

Ik denk het volgende:

nea-vriendschap TOB vriendschap

nieuw heeten-ZAP ZAP

Olympia-Stevo Stevo

TVO-DSVD DSVD

LHC-VVW VVW

VOC-havas VOC

Nu wil ik toch wel iets melden dat Vriendschap TOB als drie jaar VTC heet.

Niet iedereen zal dat kunnen weten aangezien het nog altijd fout vermeld staat bij de wedstrijdplanning maar ja wie weet ziet het NHV het een keer.

Kan me voorstellen dat iedereen verrast was van de uitslag van VTC maar goed, ze waren niet compleet, door ziekte, vakantie en een speelster is zwanger en laten al die speelsters nu toevallig opbouwers zijn, dan heb je een probleem. Maar ik moet zeggen dat de meiden heel hard gewerkt hebben maar uiteindelijk brak de conditie hun op en je miste gewoon schotkracht.

Nu de 2e helft begonnen is, wie zal er kampioen worden en wie zal er degraderen?

• Engeltje

Sorry Draakje, Ik wist `t wel……..

Ik zal er voortaan op letten!!!! Hahahaha….

• Danielle

Helemaal met jullie eens met de voorspellingen!! Wel saai he!! Haha. Maar ik ben benieuwd of het ook daadwerkelijk zo gaat lopen als verwacht. Succes allemaal!!

• Hallo-handballers

Kampioen:

Het is druk bovenin, de strijd om de eerste plaats zal gaan tussen DSVD, ZAP en VOC 2.

Ik denk dat ZAP het meest complete team heeft maar dat DSVD uiteindelijk kampioen wordt.

Degradanten:

Waarschijnlijk degraderen er ook dit jaar weer 3 teams omdat er 2 ploegen uit de eerste divisie naar alle waarschijnlijkheid terug zullen komen naar de Hoofdklasse A.

In ieder geval komen Olympia en NEA volgend jaar uit in de regio klasse en de strijd om de derde degradant is nog heel erg open, LHC heeft 8 punten en dan komen er drie teams Nieuw Heeten, Stevo en TVO op 10 punten. Maar ik denk LHC de minste ploeg.

En wat denk jullie?

Het zal mij benieuwen.

Succes allemaal in het tweede gedeelte van competitie.

• draakje

zelf denk ik dat DSVD kampioen gaat worden.

Zap mag dan wel compleet zijn maar als ze een off dag hebben gaan ze ook finaal onderuit kijk maar naar de wedstrijd tegen VTC.

VOC2 zal het halverwege de competitie moeilijk krijgen omdat ze zoveel geblesseerde hebben en ze waarschijnlijk ook niet zoveel invallers meer hebben van andere teams. Op een gegeven moment zit je toch aan je wedstrijden. Weet niet of het geldt als je alleen maar jeugd inzet. Daarnaast weten de teams hoe iedereen speelt en zullen zij daar hun systemen en dekking op aanpassen en dat zal nog moeilijk worden voor VOC2.

Degraderen zullen waarschijnlijk NEA en Olympia en ik denk dat LHC de minste is van de ploegen die kans maken op de degradatie ronden.

Of te wel we zijn het allemaal weer eens maar of dat ook zo uitkomt zullen we wel zien aan het eind van het seizoen.

En daarnaast ben ik er nieuwsgierig waar jullie allemaal spelen of supporter van zijn.

• Danielle

Om het kampioenschap strijden DSVD en VVW. Misschien ZAP ook. VOC2 denk ik niet, die hebben blijkbaar de selectie niet breed genoeg en misschien ook teveel pech met geblesseerden e.d. Volgend jaar beter misschien.

Wie voor degradatie zullen gaan, dat vind ik wel erg moeilijk om daar nu al wat over te zeggen. Drie is wel veel zeg… Maar het zit onderin net zo dicht bij elkaar dan bovenin. (op 2 na dan, maar ook daar weet je niet van wat ze gaan doen, let wel dat Olympia ook een tweede team is en ze nog dames uit het eerste kunnen gaan inzetten om niet te degraderen) Iets later in het seizoen kunnen we daar denk ik meer gericht iets over zeggen!

• marianne58

Ik ben het met danielle eens en denk ook dat olympia speelsters uit het eerste zal inzetten en eventueel speelstersuit het tweede team met het eerste laten meespelen waneer ze gelijk moeten spelen .Ze moeten dan wel al veilig zijn zodat het eerste ook niet meer kan degraderen.Of dat inderdaad het geval is moeten we afwachten.En wie er verder gaat degraderen weet ik ook niet maar ik hoop niet dat STEVO dat is.Zo nu weet je ook meteen dat ik supporter van STEVO ben maar ik wens iedereen wel veel socces de tweede helft van de competitie.