Hellas 3 wint met 27 - 19 van Westlandia…
Wat zijn de andere uitslagen?
jaja het eerste puntverlies voor dios voor dit jaar en seizoen is een feit na een spannende eeste helft waar de ploegen gelijk op gingen eindigde in een 10 -10 stand
Na een zware 2de helft waar sos op een gegeven moment met 2 man op het veld (10 min voor tijd en 3 doelpunten achter) stonden kwam er en ommekeer ,dios wist niet meer waar ze het moesten zoeken hun linker opbouwer werdt vast gezet goeie zet van de trainer. ze gingen fouten maken en verloren hun kop erbij waarna wij terug kwamen van 5 doelpunten achterstand en eroverheen gingen met als eindresultaat 27 -25
groetjes cirkel
Northa verdiend gewonnen tegen het mekkerende Saturnus!
Volgens Nr13 wordt Saturnus op dit forum alleen maar afgezeken, maar een hele wedstrijd alleen maar lopen te zeiken daar zijn jullie sterren in! Dan heb ik het niet eens over een “rode” waas voor je ogen krijgen en met ballen en TAFELS gaan smijten!
Mijn complimenten aan de linkeropbouwer van saturnus die er een hoop ingooide, maar het helaas niet alleen kan. Als enige Regio klasse waardig. Northa als collectief beter.
Heineken, ik geef je compleet gelijk, meer woorden maak ik er niet aan …..
Sos/kwieksport - D.I.O.S. 27-25
Terechte uitslag naar mijn mening. De wedstrijd verliep wel op een merkwaardige manier.
Een eerste helft, die naar mijn mening terecht opging. Beide ploegen gingen voor de winst en gingen als “beren” voor die 2 punten. 10-10 als resultaat in de rust.
Tweede helft. Ik wist niet waar we het moesten zoeken. 2 Teams die beiden eigenlijk niet bezig waren met handballen. Vooral wij niet en Dios kwam dan ook wel terrecht met 2 doelpunten voor, maar toen gebeurde er echt iets…
Ik kan er nog steeds niet over uit… en dat doe ik dan ook niet…
Vind dat zonde van me zondagavond….
Wat ik wel geweldig vond.. is dat we terug komen van 22-17 (met 2 man en 1 keeper) en de rest van de wedstrijd met ongeveer 5 man toch weten te winnen met 27-25..
Conclusies…..
Scheidsrechters die deze wedstrijd floten… het niveau niet waard…
Bulent… goed dat we Nr. 3 en Nr. 6 moesten vastzetten!! (tip aan de rest van de teams!!!)
D.I.O.S. een terrecht kampioen… ?
D.I.O.S. een terrecht kampioen… ? als ze eindigen op de eerste plaats tuurlijk…
Ze staan nu ook bovenaan dus ook terecht nu sterkste tot zover anders sta je niet bovenaan.
Je kan best wel eens een wedstrijd met geluk winnen of mede door de scheidsrechters winnen maar dit is beslist niet zo bij D.I.O.S.
De kracht van dios is toch de goede brede selectie waarbij iedereen voor mekaar vervangbaar is.
Bij SOS speelde dios weer vooral tegen zichzelf.
De scheidsrechters waren ook even de weg kwijt voor beide teams.
SOS heeft gister wel terecht gewonnen dios is weer wakker geschud en gaat nu door voor het kampioenschap.
Jammer al dat commetaar op andere teams en nooit op jezelf.
Iedereen weet het zo goed maar alleen dios doet het goed.
Gelukkig zijn er ook nog teams die gewoon willen blijven handballen en niet alleen maar commetaar op andere hebben.
kijk eerst eens naar jezelf voordat je andere beoordeeld.
en laten we nou eens gewoon gaan handballen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?