Voorspelling Stand Hoofdklasse B Dames

• ffjdirdfgnnv

Nadat gister alle laatste wedstrijden van de eerste helft gespeeld zijn, ben ik wel benieuwd naar de uiteindelijke stand van deze competitie.

Wie gaat er, volgens jullie, dit jaar promoveren naar de eerste divisie en wie neemt de rode lantaarn richting de regioklasse.

Mijn voorspelling:

1. Westlandia: Verdienen het om te promoveren

2. Bevo

3. Foreholte

4. Hellas 2

5. Wings 2

6. Leudal

7. HA R&O

8. Verburch

9. NOAV

10. Gemini

11. Holten

12. Gibo groep/Kwiek 2

• Peter

Zeker geschreven door iemand uit het westen van het land ???? De wijzen komen uit het oosten en de betere handbalsters……..

• nfmmjfcfmmjf

Wijzen komen uit het oosten…….verklaart zeker dan ook gelijk waar jij niet vandaan komt….

Ze zijn halverwege het handbalseizoen en alles is nog mogelijk…maar volgens de statistieken zal Westlandia, Bevo of Foreholte kampioen gaan worden…wie dat zal gaan worden is nog maar even afwachten…het kan nog alle kanten op gaan!

om even een gokje te wagen:

1 Westlandia

2 Bevo

3 Foreholte

Nou, als .lb voor limburg staat, dan komt ffjdirdfgnnv min of meer uit het Oosten (stel dat we NL in 2en delen haha) en als we dan jou mogen geloven met ‘de wijzen komen uit t oosten’, dan kan ffjdirdfgnnv wel eens gelijk krijgen en maak ik jouw zin af met ‘uit t westen!’ ;)

• info

Bevo wordt dit jaar kampioen. Zij hebben de beste ploeg,

Westlandia kan niet met de druk omgaan en zal in de laatste wedstrijden punten laten liggen.

Dus de kampioen komt niet uit het oosten, niet uit het westen, maar uit het zuiden.