En de dames eredivisie?

• Magic14

Hebben we hier ook al een idee? Quintus blijft regeren op top niveau gevolgd door een uitstekend VOC. V&L kan niet echt meer volgen en moet steeds meer prijsgeven wat het natuurlijk spannend maakt v.w.b. de posties daaronder. Hier is nog alles mogelijk. Toch denk ik dat V&L weer rond de 30 punten gaat behalen op het einde van de rit wat genoeg zal zijn voor de play-offs en dan gaat het pas echt beginnen. Dan moet je er staan en gezien de onderlinge confrontaties zijn de verschillen erg klein. Een herhaling van vorig seizoen zou mooi zijn maar ga toch voor Quintus - VOC en dan mag VOC laten zien waar ze in geloven.

Degradatiekandidaten zijn voor mij Aalsmeer en Dalfsen maar ook hier zijn de verschillen erg klein.

• Sjonnie 21

Bij de dames is er sprake van een grote middengroep. Aan de bovenkant heb je VOC en Quintus. Quintus heeft tot nu toe de beste papieren, maar in de nacompetitie kan het alle kanten op. In dergelijke wedstrijden presteert VOC toch heel behoorlijk (Europacup). Aan de onderkant denk ik dat Aalsmeer gaat degraderen en Dalfsen promotie/degradatie moet gaan spelen en dan is het echt een loterij en kan ook weer alle kanten op.

Misschien leuk om te bedenken:

Beste speelster:

Beste keepster: