Laatste speelronde eerste helft competitie heren regio C

• Pino20

za 22 dec 2007 20:30 Locatie: De Vosse, HILLEGOM

Nr: 1060 Northa - Hercules 2

Hercules heeft een technisch goede ploeg, alleen fysiek komen ze op

dit moment nog tekort. Toch winste voor Hercules na een spannende pot

zo 23 dec 2007 15:30 Locatie: Ballonhal, DEN HOORN ZH

Nr: 871 DIOS - Saturnus´72 1

De debutanten uit de eerste klasse treffen elkaar hier. Ik verwacht een

overwinning voor DIOS

zo 23 dec 2007 16:10 Locatie: Hellashal, 'S-GRAVENHAGE

Nr: 2017 Hellas 3 - Saturnus

Lastig te voorspellen. Hellas speelt constant met andere spelers dus ik doe hier geen uitspraak over

zo 23 dec 2007 14:10 Locatie: Zuidhaghe, 'S-GRAVENHAGE

Nr: 148 SOS/Kwiek Sport - H.W.C.

Naar mijn inzien de spannendste pot van het weekend. Wanneer DIOS zou winnen moet HWC winnen om het eventuele kampioenschap nog in eigen hand te houden. Na het verlies tegen hellas en saturnus 72 zal SOS met snel spel toch deze wedstrijd winnen

zo 23 dec 2007 11:30 Locatie: Asterlo, ROTTERDAM

Nr: 11 Snelwiek - Westlandia

Winst voor Westlandia door lomp geweld

• Joehoe alias B & A boy

za 22 dec 2007 20:30 Locatie: De Vosse, HILLEGOM

Nr: 1060 Northa - Hercules 2

Dit kan wel eens een leuke pot worden.. ik gun de punten aan hercules.

zo 23 dec 2007 15:30 Locatie: Ballonhal, DEN HOORN ZH

Nr: 871 DIOS - Saturnus´72 1

Dios heel sterk!! Maar ik hoop dat ze nu eens punten laten liggen. Dit zal waarschijnlijk alleen bij hopen blijven. Punten dus voor DIOS

zo 23 dec 2007 16:10 Locatie: Hellashal, 'S-GRAVENHAGE

Nr: 2017 Hellas 3 - Saturnus

Wanneer iedereen bij hellas meedoet wint Hellas de pot.

zo 23 dec 2007 14:10 Locatie: Zuidhaghe, 'S-GRAVENHAGE

Nr: 148 SOS/Kwiek Sport - H.W.C.

Idd de meest belovende wedstrijd van het weekend. Wil sos nog meedoen zullen ze moeten winnen. HWC laat dat natuurlijk niet zomaar gebeuren. En gaat na een spannende pot met de punten naar Vlaardingen.

zo 23 dec 2007 11:30 Locatie: Asterlo, ROTTERDAM

Nr: 11 Snelwiek - Westlandia

Snelwiek heeft geen kans en verliest!!

• Nr13

Slle thuis ploegen winnen denk alleen dat Saturnus gaat stunten tegen dios ooit moeten ze ounten laten ligen en zou gunstig zijn voor HWC

• #2.

Northa - Hercules 2 –> Northa is thuis altijd lastig te bespelen, maar het jonge team van Hercules gaat hier toch voor problemen zorgen. Ik hou het op een gelijkspel.

DIOS - Saturnus`72 –> DIOS blijft in 2007 ongeslagen en verslaan Saturnus`72 met een verschil van rond de 10 punten.

Hellas 3 - Saturnus –> Hellas valt me dit seizoen erg tegen, maar Saturnus speelt dit seizoen ook niet zo heel goed, maar toch beter dan Hellas. Punten gaan naar Leiden.

SOS/Kwieksport - HWC –> Lijkt mij ook de spannendste pot van het weekend. Ik denk toch dat SOS/Kwieksport nog even in een dip blijft hangen en dat HWC moeizaam de punten mee pikt uit Den Haag en DIOS op de hielen blijft zitten.

Snelwiek - Westlandia –> De topper van onderaan. Om het spannend te houden onderin gun ik Snelwiek de punten.

Veel succes en nog een prettige kerst en nieuwjaar.

• Amsterdammertje

Nog even op de valreep.

Northa - Hercules 2

Denk dat Hercules met het dartelend spel toch gaan winnen van Northa. Hercules meer compleet, meer conditie en meer technisch.

DIOS - Saturnus`72

Zo makkelijk komt de thuisploeg nooit tot scoren. Vooral de 1e helft valt het tegen. Vraag me altijd weer af er in hun thee zit. Verdedigend zit het best redelijk in elkaar met dat ook nog een fantastisch sluitstuk op het doel. Mijn mening over Ridderkerk is bekend. De punten blijven thuis.

Hellas 3 - Saturnus

Altijd een streling voor het oog, het spel van dit Hellas team. Alleen kunnen ze het tempo van de tegenstander geen 60 min. volhouden. Mooie pot, maar de punten gaan naar Leiden.

SOS/Kwieksport - HWC

HWC neemt DS1 en DS2 mee. Daar worden de binkies van zo door afgeleid dat ze het tegen de heren niet gaan redden. Als troost lachen de dames HWC ze dan nog uit ook.

Snelwiek - Westlandia

Alle hens in Rotterdam. Goeie scheidsrechters. Hoor de Westlanders nu al.

Toen wij uit Rotterdam vertrokken

ZONDER één puntje maar als buit

Met kakkerlakken in het midscheeps

En Ratten nesten in 't vooruit

Ik wens iedereen een gezellige kerst en een gezond 2008