In Mill weten ze in ieder geval anderen te laten praten over de sport.Nu nog positief en sportief reageren jongens (en meisje).Lucht wel op he Stuttgarter ? Hoe lang heb je hierop moeten wachten en wat was ooit de aanleiding ?
haha, ik geniet echt met volle teugen en ik moet zeggen dat ik de schrijfstijl wel waardeer…. beetje jammer dat het niet helemaal terecht is…. wie komt erbij dat er Mill zo'n omhooggevallen cultuurtje heerst? Op basis van wat?
Schijnbaar weet iedereen wie er hier overal achter de schuilnamen schuil gaan…de mijne is niet zo moeilijk en wie er ook de moeite neemt om een wedstrijdje in Mill te komen bekijken zal ik immer graag te woord staan als ik er ben…
ik vind het trouwens wel prachtig dat men zich zo druk kan maken wat er in ‘de plaatselijke bode’ staat? Wie van jullie heeft er wel eens met de coach gesproken… misschien inderdaad af en toe een vreemde woordkeuze maar af en toe ook erg eerlijk en ontluisterend. Laat ik 1 ding zeggen… respect voor de tegenstander is er echt wel… het spelletje gaat nou eenmaal met 2 teams…en zonder tegenstander kun je niet winnen (of verliezen of andersom).
ik hoor het wel weer.
grz,
klopstra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?