Uitslagen 8-9 dec en voorspellingen 15-16 dec Hoofdklasse A Dames

• Danielle

De uitslagen van dit weekend:

DSVD - VVW 23 - 20

NEA - Nieuw Heeten 18 - 20

Stevo - VOC2 28 - 16

Olympia2 - LHC 19 - 30

Vriendschap - TVO 21 - 20

ZAP - Havas 33 - 24

Ik denk dat het geheel verrassend was dit weekend!

DSVD gewonnen van VVW, waardoor DSVD nu op 1 staat! Knap gedaan, VVW is een moeilijke ploeg.

Stevo gewonnen van VOC2. Het eerste had inderdaad ook een wedstrijd, maar volgens mij moet je toch twee goede teams kunnen overhouden uit een selectie van 25 man… Dus dat kan m.i. geen excuus zijn.

Vriendschap nipt gewonnen van TVO. Had gedacht dat dat iets ruimer zou uitvallen.

ZAP behoorlijk dik gewonnen van HAVAS. Had verwacht dat HAVAS ging winnen of in elk geval dicht bij elkaar, maar dit niet!

Wat wordt het volgend weekend:

NEA - DSVD

Nieuw Heeten - Olympia 2

TVO - ZAP

Havas - VVW

LHC - Stevo

VOC2 - Vriendschap/ TOB

• draakje

De uitslas van VOC vond ik ook wel verrassend, maar vind wel dat je gelijk hebt. Ze hebben zoveel kwaliteit dat je toch twee “top” teams moet kunnen creëren. Of misschien had VOC last dat ze geen hars mochten gebruiken?

VTC - TVO, VTC heeft 11 punten voorgestaan, maar op geven moment werden er bepaalde wisselingen gedaan in het team en speelsters kregen rust waardoor het toch nog even benauwd werd. Gelukkig hebben ze gewonnen zodat ze toch meedraaien in de top.

De voorspellingen voor volgende week:

NEA - DSVD - DSVD

Nieuw Heeten - Olympia 2 - Nieuw Heeten

TVO - ZAP - ZAP

Havas - VVW - Havas

LHC - Stevo - Stevo

VOC2 - Vriendschap/ TOB - gelijk

Allemaal succes!!!

• Engeltje

VVW maakt een hele moeilijke periode door op dit moment ivm prive omstandigheden….

VOC2 heeft geblesseerde speelsters en volgens mij ook speelsters die mee deden vanuit VOC3, maar nu dus aan hun max. aantal wedstrijden zitten. Zeg `t me maar als dit niet klopt…..

Vriendschap heeft heeeeel dik voorgestaan tot een twintig minuten voor het eind.

17-7, 18-8, 21-10 en toen ging `t helemaal mis met de ploeg en daar maakte TVO gretig gebruik van.

Van ZAP had ik wel verwacht dat ze dik gingen winnen van Havas, vind Havas niet spectaculair. Alleen die opbouwster, Sabine geloof ik, als zij weg valt blijft er weinig van Havas over.

Voor volgend weekend:

DSVD gaat natuurljik dik winnen van NEA

Nieuw Heeten wint van Olympia

ZAP wint van TVO

VVW wint van Havas

Stevo wint van LHC

Gelijkspel bij VOC2-Vriendschap/TOB

Succes vast!

• schnit

Bij VOC speelde 3 dames mee die in het 2de thuis horen, de rest in het veld waren meisjes uit de A1, en de twee keepsters zijn nog B speelsters, dan kan je er wel 25 op papier hebben, maar als er +/- een stuk of 8 verlopig niet mee doen, dan wordt het een klein groepje