Uitslagen Heren regioklasse C ronde 7

• Valgraag

Northa - Saturnus: 22 - 22

Eerste helft en begin tweede helft ietsjes voordeel voor Saturnus, laatste kwartier ietsjes voordeel voor Northa. Al met al een terechte uitslag. Derde helft trouwens ruim gewonnen door Northa (ondangs het langere verblijf van drie “oudjes” van Saturnus).

De Return zal wel weer spannend gaan worden.

gr Valgraag

ps. Mouse, Volgende keer ben je van mij (als je tenminste niet meer op de bank zit, maar in het veld staat).

• tomas

satunus 72 - hercules

leuke sportieve pot

eindstand 32 - 32

en niet zomaar

• Joehoe alias B & A boy

Snelwiek- HWC

Na een zeer spannende warming up waarin het zeer gelijk op ging. Is de wedstrijd niet door gegaan. Vanwege het ontbreken van de scheidsrechters. Heel jammer!!

greetz from vld

• Narfy!

Hellas 3 - SOS/Kwieksport: 31 - 30

• roosje

Jammer dat er weer een wedstrijd niet doorging vanwege het ontbreken van scheidsrechters!

Nog zuurder om te weten dat er scheidsrechters vandaag gewoon vrij waren!!!!!!!!!!!!!!!

• Abati

Hellas3 - Sos 31-30 na een spannende wedstrijd de oldies toch aan het langste eindgetrokken. Dit tot ergenis van een zeer kwade bullent van sos.

• nr6

was inderdaad een terechte uitslag, niet zo beste wedstrijd, goede scheidsrechters, kromme palen en 2 goede keepers.

Derde helft ruim gewonnen door Northa…………ach we worden oud

• Pino20

Hoe kan Sos verloren hebben van Hellas?

• nr6

Misschien is de diesel warmgedraaid?

als ik mag gokken denk ik dat SOS niet goed tegen spannende eindfaces kan.

• Jantje van Leyden

De derde helft is inderdaad ruim gewonnen door de mannen van Northa. Saturnus mag dan wel een punt hebben mee genomen uit Noordwijkerhout, verdient was het misschien niet helemaal. Northa was net even wat agressiever dan de mannen van Saturnus. Laten we het houden op de onervarenheid van de Northa mannen dat ze in de laatste secondes 1 punt voorsprong weg gegeven tot een uiteindelijk een gelijk spelletje.

En laten we hopen dat ik tijdens de return inderdaad weer van de partij ben om Meneer Valgraag in toom te houden.