uitslagen 1ste klasse dames Brabant 8-9 dec

• j

zijn er al uitslagen bekent

• Goirle

GHV - EMM 18-15

• claass

Eindelijk zijn de voorspellingen over ons niet uitgekomen. 15-10 voor White-Demons.

• j

tachos - aristos 29 - 16

• HVH

Desk-HV Heerle14-16 (ust 7-7)

Slechte eerste helft waarin teveel naast en over en maar weinig binnen de palen werd gegooid. Ook verdedigend ging het niet lekker; net gatenkaas. Gelukkig nog met een gelijke stand de rust in.

Daar vroeg de trainer ons waar de gedrevenheid van afgelopen week op de training gebleven was… we waren zelfs zo gedreven dat we op 5 december gewoon hebben getraind!

Na rust begonnen we beter en liepen zelfs uit naar 3 doelpunten voorsprong, maar wederom misten we teveel kansen en kregen we knullige ballen binnen, waardoor het toch nog spannend werd, maar we uiteindelijk door twee pingels de wedstrijd wisten te winnen.

Heerlijk de eerste uitoverwinning is binnen!!!

• HVH

Mijn voorspelling was dus wel juist Claass ;-)

Netjes hoor!

• amy

HMC- VHC (geloof) 21- 12

• 't jasper sport someren

't Jasper Sport (boemelaer) - RHV

ruststand 13-9

eindstand 24-16

• Nigel

het lijkt me niet meer dan normaal dat je op 5 december traint als dit een trainingsavond is……

• HVH

Dat vond ik nou ook en met mij gelukkig nog een heleboel teamgenoten (en de trainer)!!!

De zaal was eigenlijk niet open, omdat de beheerder wel sinterklaas wilde vieren, maar we mochten gelukkig toch trainen. ;-)